Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5816
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасиленко, Олена Ігорівна-
dc.contributor.authorVasylenko, Olena-
dc.date.accessioned2021-03-10T06:52:43Z-
dc.date.available2021-03-10T06:52:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2306-6792-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5816-
dc.descriptionВасиленко О.І. Сучасні проблеми функціонування вищих навчальних закладів аграрної освіти / О.І. Василенко // Агросвіт, 2018. - №19. - С. 44-49uk_UA
dc.description.abstractДоведено, що сучасна аграрна освіта в Україні знаходиться на стадії реформування. У більшості ВНЗ намагаються відійти від пострадянських традицій у підготовці кадрів для АПК. Спостерігається активне впровадження в освітній процес українських вишів елементів усіх типів освіти, не враховуючи особливостей країни, менталітету народу, історичних аспектів розвитку, можливості та прийнятності використання в конкретних умовах. Встановлено, що незважаючи на значні витрати, мають прояв певні ознаки того, що внесок вищої освіти та наукових досліджень у сільському господарстві недостатній для сектору аграрного бізнесу. Вітчизняні науковці-аграрії не дуже помітні на міжнародній арені; не публікують свої роботи в міжнародних рейтингових журналах і майже не презентують свої роботи на міжнародних та європейських конференціях, відмежовані від міжнародної дослідницької спільноти. Нинішня система фінансування не здатна підвищити успішність у ВНЗ. Дотримуючись положення про розподіл студентів-бюджетників, університети мають підготувати певну кількість студентів протягом часу, відведеного відповідними навчальними програмами. Водночас студенти-контрактники розглядаються університетами як джерело надходження інвестицій. Зрозуміло, що студенти, які сплачують за навчання планують завершити його протягом терміну, передбаченого конкретною програмою. На основі узагальнення дослідження встановлено, що основними напрямами перспективного розвитку вітчизняних вищих навчальних закладів аграрної освіти мають бути: пошук нових, прогресивних форм фінансування освітнього процесу в аграрних закладах вищої освіти; удосконалення якості підготовки фахівців через застосування у навчанні. It is proved that modern agrarian education in Ukraine is at the stage of reformation. Most universities are trying to shift from the post-Soviet traditions in the training the personnel for agribusiness. Elements of all types of education which do not take into account the peculiarities of the country, the mentality of the people, historical aspects of development, the possibilities and acceptability of being used in specific conditions are implemented intensively into the educational process in Ukrainian higher educational institutions. It has been established that, despite considerable costs, there are some indications of the contribution of higher education and research in agriculture is insufficient for the agricultural business sector. Domestic agricultural scientists are not among the key players on the international scene: the do not publish their papers in international rating journals and almost do not present their work at international and European conferences, they are isolated from the international research community. The current funding system is not able to increase students academic performance. Universities are to train a certain number of students over the time determined by the relevant curriculum considering the requirements for distribution of scholarship students. Students who pay for their study make a source of university budget. It is obvious that students who pay for their studies are supposed to complete their study within the timeframe prescribed by the specific program. Therefore the main directions of the long-term development of domestic higher educational institutions of agrarian education should be the following: search for new, progressive forms of financing the educational process in agrarian institutions of higher education; improvement of the quality of specialists training.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТОВ "ДКС Центр"uk_UA
dc.subjectаграрна освітаuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.subjectнаукаuk_UA
dc.subjectфінансуванняuk_UA
dc.subjectagrarian educationuk_UA
dc.subjecthigher educational establishmentsuk_UA
dc.subjecteducational servicesuk_UA
dc.subjectscienceuk_UA
dc.subjectfinancinguk_UA
dc.subjectаграрное образованиеuk_UA
dc.subjectвысшие учебные заведенияuk_UA
dc.subjectобразовательные услугиuk_UA
dc.subjectфинансированияuk_UA
dc.titleСучасні проблеми функціонування вищих навчальних закладів аграрної освітиuk_UA
dc.title.alternativeCurrent challenges of functioning of higher educational institutions of agrarian educationuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udcУДК 37.014.5uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
suchasni_problemy.pdf815,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.