Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5305
Назва: Фінансово-обліковий аспект трансакційних витрат сільськогосподарських підприємств та шляхи їх скорочення
Інші назви: Financial and accounting aspect of transaction costs of agricultural enterprises and ways to reduce them
Автори: Якубенко, Юлія Леонідівна
Yakubenko, Julia
Зубченко, Вікторія Володимирівна
Zubchenko, Viktoria
Ключові слова: сільськогосподарська продукція, інфраструктура, агропродовольчий ринкок, виробництво;agricultural products, infrastructure, agri-food market, production
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені П. Василенка
Бібліографічний опис: Якубенко Ю.Л. Фінансово-обліковий аспект трансакційних витрат сільськогосподарських підприємств та шляхи їх скорочення / Ю. Л. Якубенко, В. В. Зубченко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 161. - С. 307-315.
Короткий огляд (реферат): Характерною особливістю розвитку агропродовольчого ринку є повільне формування розподільчо-збутової інфраструктури, яка б сприяла збереженню та підвищенню якості сільськогосподарської продукції, скороченню трансакційних витрат. Слід зазначати, що об’єкти розподільчо-збутової інфраструктури агропродовольчого ринку не зорієнтовані на повне виконання функцій щодо просування сільськогосподарської продукції до споживачів, а це стимулює сільськогосподарських товаровиробників використовувати неорганізовані канали збуту з непрозорими умовами купівлі-продажу та диктатом посередника, внаслідок чого споживачі змушені купувати продукцію часто сумнівної якості за вищими цінами. Отже, за таких умов розвитку розподільчо-збутової інфраструктури в Україні практично відсутні цивілізовані прозорі канали просування сільськогосподарської продукції від виробника до кінцевого споживача на вигідних для всіх учасників процесу умовах, а особливо стабільних зв’язків у ланцюгу «виробник–оптовик–роздрібний продавець–споживач».
Опис: A characteristic feature of the development of the agri-food market is the slow formation of distribution and marketing infrastructure, which would contribute to maintaining and improving the quality of agricultural products, reducing transaction costs. It should be noted that the distribution infrastructure of the agri-food market is not focused on the full implementation of functions to promote agricultural products to consumers, and this encourages agricultural producers to use unorganized sales channels with non-transparent terms of sale and the dictates of the intermediary. products of often dubious quality at higher prices. Thus, under such conditions of development of distribution and distribution infrastructure in Ukraine there are almost no civilized transparent channels for the promotion of agricultural products from producer to final consumer on favorable terms for all participants in the process, and especially stable links in the chain "producer-wholesaler-retailer-consumer ».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5305
УДК: 657
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Financial_and_accounting.pdf343,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.