Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарановська, Лілія Володимирівна-
dc.contributor.authorBaranovska, Lilia-
dc.contributor.authorПогоріла, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorPohorila, Svitlana-
dc.date.accessioned2020-09-25T07:37:54Z-
dc.date.available2020-09-25T07:37:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБарановська Л.В. Професійно-педагогічна підготовка магістрів економічних спеціальностей / Л.В.Барановська, С.Г.Погоріла // Професійна освіта: андрагонічний підхід: монографія .- Житомир: Вид.О.О.Євгенюк, 2018 .- С. 198-218.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7703-30-2-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5151-
dc.descriptionThis research provides a theoretical analysis of professional and pedagogical training problems of Masters of еconomic specialties and proves its practicability; specifies the contest of the term “pedagogical conditions for forming Masters as teachers of higher educational establishments”. The model of professional and pedagogical training of Masters of еconomic specialties has been proved and implemented into the educational process of higher establishments. The contest, means, forms and methods of forming professional and pedagogicalreadiness of the future specialists have been defined. The criteria have been singled out, the levels of professional and educational readiness have been definedand the list of indicators for their measuring worked out. Methodological approaches of professional and pedagogicaltraining of Masters of еconomic specialties were specified, pedagogical conditions that provide high quality professional and educational training of Masters were singled out.uk_UA
dc.description.abstractУ ході дослідження здійснено теоретичний аналіз проблеми професійно-педагогічної підготовки магістрів економічних спеціальностей та обґрунтовано її доцільність; уточнено зміст поняття «педагогічні умови формування магістрів як викладачів вищої школи». Обґрунтовано та впроваджено у навчальний процес ВНЗ модель професійно-педагогічної підготовки магістрів з економіки і підприємництва та визначено зміст, засоби, форми й методи формування професійно-педагогічної готовності майбутніх фахівців. Виокремлено критерії, визначено рівні сформованості професійно-педагогічної готовності та обгрунтовано перелік показників щодо їх вимірювання; визначено методологічні підходи до професійно-педагогічної підготовки магістрів з економіки і підприємництва; виокремлено педагогічні умови, які забезпечують якісну професійно-педагогічну підготовку магістрів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖитомирський державний університет імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна підготовкаuk_UA
dc.subjectprofessional and pedagogical traininguk_UA
dc.subjectмагістр економічних спеціальностейuk_UA
dc.subjectMaster of еconomic specialtiesuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectвикладач вищого навчального закладуuk_UA
dc.subjectteacher of higher educational establishmentuk_UA
dc.titleПрофесійно-педагогічна підготовка магістрів економічних спеціальностейuk_UA
dc.title.alternativeProfessional and pedagogical training of masters of economic specialtiesuk_UA
dc.typeГлава книгиuk_UA
dc.identifier.udc378.22.016:33uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profesiino_pedahohichna.pdf631,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.