Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4720
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисенко, Ілона Ігорівна-
dc.contributor.authorDenysenko, Ilona-
dc.date.accessioned2020-05-26T12:15:28Z-
dc.date.available2020-05-26T12:15:28Z-
dc.date.issued2020-04-30-
dc.identifier.citationDenysenko I. The reasons of communicative-linguistic barriers occuring and methods of its correction / I. Denysenko // Cutting edge science -2020: materials of the XVI international scientific and practical conference (Sheffield, April 30-May 7, 2020). - Sheffield, 2020. - Vol. 5. - P.14-16.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4720-
dc.descriptionТермін "бар'єр" означає будь-яку перешкоду чи перешкоду (також під час процес спілкування) і застосовується у багатьох галузях наукового пізнання. The Термін "мовний бар'єр" при вивченні іноземної мови розуміється в а психологічний контекст як "індивідуальна, суб'єктивна нездатність використовувати набуте знання в процесі говоріння, коли з якихось причин людині це важко висловити те, що він хоче іноземною мовою, за наявності відповідного знання ». Таким чином, мовний бар'єр можна визначити як особисту особисту нездатність студент залучати свої знання та вміння до комунікативної діяльності. це є прояв суб'єктивного характеру, що виявляється в реальній ситуації, демонстрація яких - це негативні емоційні переживання, пов'язані з нервове напруження та блокування взаємодії, оскільки учасник спілкування цього не робить проявити себе через нездійсненність висловлення своїх ідей та думок. внутрішній психологічний бар'єр - це небажання, боязкість, розгубленість, тривожність і неповноцінність, у такому випадку у студента немає спонтанного мовлення.uk_UA
dc.description.abstractThe term "barrier" means any obstacle or obstacle (also during the communication process) and is applied in many fields of scientific knowledge. The term "language barrier" in the study of a foreign language is understood in a psychological context as "individual, subjective inability to use the acquired knowledge in the process of speaking, when for some reasons it is difficult for a person to express what he wants in a foreign language in the presence of appropriate knowledge ». Thus, the language barrier can be defined as the personal personal inability of the student to involve his / her knowledge and skills in communication activities. It is a manifestation of a subjective nature, which manifests itself in a real situation, the demonstration of which is negative emotional experiences that are associated with nervous tension and block interaction, since the participant of communication does not show himself due to the impracticability of expressing his ideas and thoughts. An internal psychological barrier is unwillingness, timidity, confusion, anxiety and inferiority, in which case the student does not have spontaneous speech.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherPedagogical sciencesuk_UA
dc.subjectcommunication-language barrieruk_UA
dc.subjectpsychological barrieruk_UA
dc.subjectlinguistic barrieruk_UA
dc.subjectcommunication strategyuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectanxietyuk_UA
dc.subjectкомунікативно-мовний бар’єрuk_UA
dc.subjectпсихологічний бар’єрuk_UA
dc.subjectлінгвістичний бар’єрuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectкомунікативна методикаuk_UA
dc.titleThe reasons of communicative-linguistic barriers occuring and methods of its correctionuk_UA
dc.title.alternativeПрричини виникнення комунікативно-лінгвістичних барєрівuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc159.9.316.6uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_reasons_of_com.pdf419,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.