Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4702
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соболєв, Олександр Іванович | - |
dc.contributor.author | Sobolev, Alexander | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-23T05:58:45Z | - |
dc.date.available | 2020-05-23T05:58:45Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Соболєв О.І. Причини професійного стресу у педагогічних працівників / О.І. Соболєв // Інноваційна професійно-технічна освіта : пошуки шляхів оновлення : матеріали VIІ Всеукраїнської наук.-практ. Інтернет-конференції, 28 березня – 21 квітня 2016 р .– Біла Церква : БІНПО, 2016 .‒ С. 207‒214. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4702 | - |
dc.description | The causes of professional stress in teachers are analyzed. There are three groups of causes of stress. The first group - common causes - various organizational problems, insufficient reserves, overtime, low social status and low wages, unnecessary procedures, instability and uncertainty. The second group - production reasons - role conflict, unrealistically high demands, unclear job responsibilities, poor interaction with managers, overload and lack of time, lack of support from colleagues, conflicts with colleagues. The third group - specific professional reasons - difficult students and their parents, lack of training, poor communication, emotional attitude towards students | uk_UA |
dc.description.abstract | Проаналізовано причини професійного стресу у педагогічних працівників. Виділено три групи причин стресу. Перша група – загальні причини –різні організаційні проблеми, недостатні резерви, понаднормові години роботи, низький соціальний статус і невелика зарплата, непотрібні процедури, нестабільність і невизначеність. Друга група – виробничі причини – рольовий конфлікт, нереалістично високі домагання, нечіткі службові обов’язки, погана взаємодія з керівниками, перевантаження і дефіцит часу, відсутність підтримки колег, конфлікти з колегами. Третя група – специфічні професійні причини – важкі студенти та їх батьки, недостатня професійна підготовка, погана комунікація, емоційне ставлення до студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» | uk_UA |
dc.subject | педагогічні працівники | uk_UA |
dc.subject | стрес | uk_UA |
dc.subject | причини | uk_UA |
dc.subject | наслідки | uk_UA |
dc.subject | teachers | uk_UA |
dc.subject | stress | uk_UA |
dc.subject | causes | uk_UA |
dc.subject | consequences | uk_UA |
dc.title | Причини професійного стресу у педагогічних працівників | uk_UA |
dc.title.alternative | The causes of professional stress among teachers | uk_UA |
dc.title.alternative | Причины профессионального стресса у педагогов | uk_UA |
dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.1:15.113 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Prychyny_profesiinoho.pdf | 290,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.