Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4577
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Катерина Віталіївна-
dc.contributor.authorTkachenko, Kateryna-
dc.date.accessioned2020-03-31T11:23:24Z-
dc.date.available2020-03-31T11:23:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТкаченко К.В. Особливості збутової діяльності сільськогосподарських підприємств з виробництва зернових / К.В. Ткаченко // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. – 2014. – №. 16, № 1 (2). – С. 185-193uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4577-
dc.descriptionThis paper systematically ranged the factors influencing the choice of distribution channels grain farms and ensure their effective functioning. Transformations in the formation of marketing policy on the sale of crops farms are studied. National and international experience in storage of grain production are generalized and the promising directions of development of distribution logistics are determined. Marketing channel participant’s goods movement function of grain from producer to consumer is defined.uk_UA
dc.description.abstractУ статті систематизовано та проранжовано чинники, що впливають на вибір каналів реалізації зерна сільськогосподарськими підприємствами та забезпечують ефективність їх функціонування. Досліджено трансформаційні зміни у формуванні збутової політики при продажу зернових культур сільськогосподарськими підприємствами. Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід організації зберігання зернової продукції та обґрунтовано перспективні напрями розвитку об’єктів розподільчої логістики. Визначено маркетингові функції каналу учасників товароруху зерна від виробника до споживача.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицькогоuk_UA
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk_UA
dc.subjectagricultural businessuk_UA
dc.subjectканали збутуuk_UA
dc.subjectmarketing channelsuk_UA
dc.subjectторгові угодиuk_UA
dc.subjecttrade agreementsuk_UA
dc.subjectзерноuk_UA
dc.subjectgrain elevatorsuk_UA
dc.subjectелеваториuk_UA
dc.subjectgoods movementuk_UA
dc.subjectтоварорухuk_UA
dc.subjectfunctionuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.subjectfarmersuk_UA
dc.subjectфермериuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectAG-BAGuk_UA
dc.titleОсобливості збутової діяльності сільськогосподарських підприємств з виробництва зерновихuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of marketing activities of agricultural enterprises for the production of grainuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc338.433:633.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osoblyvosti_zbutovoyi.pdf176,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.