Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4405
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІбатуллін, Марат Ільдусович-
dc.contributor.authorIbatullin, Marat-
dc.contributor.authorСвиноус, Іван Вікторович-
dc.contributor.authorSvynous, Ivan-
dc.date.accessioned2020-02-25T13:21:01Z-
dc.date.available2020-02-25T13:21:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationІбатуллін М. І. Організаційні підходи до формування системи цінового моніторингу на ринку продукції свинарства / М. І. Ібатуллін, І. В. Свиноус // Наука й економіка. - 2016. - Вип. 2. - С. 61-67.uk_UA
dc.identifier.issn2072-6791-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4405-
dc.descriptionThe aim of the study is to develop theoretical, methodological provisions and practical recommendations on the implementation of the price monitoring of the market of pork products. The dialectical method of scientific cognition, analysis and synthesis; system synthesis has applied for solving the work tasks. The focus is on the evaluation of the existing system of formation of information array that the level of prices at all stages of goods movement from an agricultural producer to the final consumer in Ukraine. The generalization of the world experience for the implementation of price monitoring on the market and agro products and pork products in particular has been implemented. The author’s approaches to formation of the system of price monitoring of pork products in Ukraine, which will be based on the use of modern information technologies, methods of market analysis and integrated statistical data processing have been proposed.uk_UA
dc.description.abstractМетою дослідження є розробка теоретичних, методологічних положень і практичних рекомендацій щодо здійснення цінового моніторингу ринку продукції свинарства. Для вирішення поставлених у статті завдань застосовано діалектичний метод наукового пізнання, аналізу і синтезу; системного узагальнення. Основна увага приділена оцінці існуючої системи формування інформаційного масиву щодо рівня цін на всіх етапах товароруху від виробника сільськогосподарської продукції до кінцевого споживача в Україні. Здійснено узагальнення світового досвіду здійснення цінового моніторингу на ринку агропродовольства та продукції свинарства зокрема. Запропоновані авторські підходи до формування системи цінового моніторингу на продукції свинарства в Україні, яка буде базуватися на використанні сучасних інформаційних технологій, методів кон’юнктурного аналізу та комплексної статистичної обробки даних.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХмельниц. екон. ун-тuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectpriceuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjectтоварорухuk_UA
dc.subjectgoods movementuk_UA
dc.subjectкон’юнктураuk_UA
dc.subjectbusiness environmentuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.titleОрганізаційні підходи до формування системи цінового моніторингу на ринку продукції свинарстваuk_UA
dc.title.alternativeOrganisational approaches to formation of the system of price monitoring on the market of pork productsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc338.439.5 : 338.5 : 338.49uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
organizacijni_pidxody.pdf370,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.