Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвиноус, Іван Вікторович-
dc.contributor.authorSvynous, Ivan-
dc.contributor.authorХомяк, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorKhomiak, Natalia-
dc.contributor.authorГаврик, Олеся Юріївна-
dc.contributor.authorHavryk, Olesya-
dc.date.accessioned2020-02-17T11:52:36Z-
dc.date.available2020-02-17T11:52:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСвиноус І.В. Методичні підходи до трактування змісту соціально-економічних категорій «конкуренція» і «конкурентоспроможність» / І.В. Свиноус, Н.В. Хомяк, О.Ю. Гаврик // Сталий розвиток економіки. - 2019. - №1 (42). - С. 15-21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4276-
dc.descriptionThe essence and economic content of the categories “competition” and “competitiveness” are revealed. It is found that competitiveness as a category: multidimensional and ambiguous; relative (tied to a specific market); decreases over time if it is not improved; is closely linked to product quality and market needs; the competitiveness of the product and the competitiveness of products are related as a part and whole; is the result of the implementation of competitive advantages; reflects the enterprise's ability to adapt to changing conditions of the external and internal environment; acts as one of the main factors of effective operation of the enterprise. The components of organizational and economic support of competitive development of enterprises are substantiated.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито сутність та економічний зміст категорій «конкуренція» і «конкурентоспроможність». Встановлено, що конкурентоспроможність як категорія: багатовимірна і неоднозначна; відносна (прив’язана до конкретного ринку); зменшується з часом, якщо її не удосконалювати; тісно пов’язана з якістю продукції та потребами ринку; конкурентоспроможність товару і конкурентоспроможність продукції співвідносяться як частина і ціле; є результатом реалізації конкурентних переваг; відображає можливості підприємства адаптуватися до мінливих умов зовнішнього і внутрішнього середовища; виступає одним із основних чинників ефективного функціонування підприємства. Обґрунтовано складові організаційно-економічного забезпечення конкурентоспроможного розвитку підприємств.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.subjectкатегоріяuk_UA
dc.subjectcategoryuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.titleМетодичні підходи до трактування змісту соціально-економічних категорій «конкуренція» і «конкурентоспроможність»uk_UA
dc.title.alternativeMethodical approaches to the interpretation of the content of social and economic categories “competition” and “competitiveness”uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc339.137.2.012.23uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metodychni_pidxody.pdf605,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.