Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоляр, Яна Миколаївна-
dc.contributor.authorSmolyar, Yana-
dc.date.accessioned2020-02-11T08:35:11Z-
dc.date.available2020-02-11T08:35:11Z-
dc.date.issued2019-09-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4147-
dc.descriptionСмоляр Я.М. Навчальний діалог як засіб формування навичок критичного мислення (майстер-клас для колег за твором Г.Г.Маркеса «Стариган із крилами»).11-й клас. /Я.М.Смоляр // Зарубіжна література: науково-методичний журнал.- Харків: ТОВ «ТРІАДА-ПАК».-2019.-№17-18.-С.3-7uk_UA
dc.description.abstractМета поданого заходу: довести ефективність використання методу навчального діалогу та використання інформаційно-комунікаційних технологій на практиці, за допомогою яких виховувати компетентного та грамотного читача. Продемонструвати, що головним героєм у роботі залишається художній текст, головним диригентом – викладач, головною метою заняття - дати змогу кожному студенту реалізувати себе у глибокому особистісному спілкуванні. Досвід проведення майстер-класів показує, що загальна невимушена психологічно підготовлена атмосфера сприяє пізнавальній діяльності викладачів. Спробувавши себе в ролі студентів, їм буде краще спланувати хід заняття, акцентувати увагу на більш цікавих моментах, зрозуміти доступність матеріалу та творчо підійти до визначення головної мети. The purpose of the presented event: to prove the effectiveness of using the method of educational dialogue and the use of information and communication technologies in practice, with the help of which to educate a competent and competent reader. Demonstrate that the main character in the work is the artistic text, the main conductor - the teacher, the main purpose of the lesson - to enable each student to realize themselves in deep personal communication The experience of conducting master classes shows that the general relaxed psychologically prepared atmosphere contributes to the cognitive activity of teachers. By trying to act as students, it will be better for them to plan the course, focus on more interesting points, understand the availability of material and creatively approach the main goal.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТОВ «ТРІАДА-ПАК»uk_UA
dc.subjectМайстер-класuk_UA
dc.subjectmaster classuk_UA
dc.subjectНавчальний діалогuk_UA
dc.subjecteducational dialogueuk_UA
dc.subjectКритичне мисленняuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectІнформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.title«Навчальний діалог як засіб формування навичок критичного мислення (майстер-клас для колег за твором Г.Г.Маркеса «Стариган із крилами»)»uk_UA
dc.title.alternative«Educational dialogue as a means of developing critical thinking skills (a master class for colleagues on the work of Markes «An old man with wings»)»uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc377uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mayster klas Starigan Iz krilam.FR12.pdf2,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.