Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4147
Title: «Навчальний діалог як засіб формування навичок критичного мислення (майстер-клас для колег за твором Г.Г.Маркеса «Стариган із крилами»)»
Other Titles: «Educational dialogue as a means of developing critical thinking skills (a master class for colleagues on the work of Markes «An old man with wings»)»
Authors: Смоляр, Яна Миколаївна
Smolyar, Yana
Keywords: Майстер-клас;master class;Навчальний діалог;educational dialogue;Критичне мислення;critical thinking;Інформаційно-комунікаційні технології;information and communication technologies
Issue Date: Sep-2019
Publisher: ТОВ «ТРІАДА-ПАК»
Abstract: Мета поданого заходу: довести ефективність використання методу навчального діалогу та використання інформаційно-комунікаційних технологій на практиці, за допомогою яких виховувати компетентного та грамотного читача. Продемонструвати, що головним героєм у роботі залишається художній текст, головним диригентом – викладач, головною метою заняття - дати змогу кожному студенту реалізувати себе у глибокому особистісному спілкуванні. Досвід проведення майстер-класів показує, що загальна невимушена психологічно підготовлена атмосфера сприяє пізнавальній діяльності викладачів. Спробувавши себе в ролі студентів, їм буде краще спланувати хід заняття, акцентувати увагу на більш цікавих моментах, зрозуміти доступність матеріалу та творчо підійти до визначення головної мети. The purpose of the presented event: to prove the effectiveness of using the method of educational dialogue and the use of information and communication technologies in practice, with the help of which to educate a competent and competent reader. Demonstrate that the main character in the work is the artistic text, the main conductor - the teacher, the main purpose of the lesson - to enable each student to realize themselves in deep personal communication The experience of conducting master classes shows that the general relaxed psychologically prepared atmosphere contributes to the cognitive activity of teachers. By trying to act as students, it will be better for them to plan the course, focus on more interesting points, understand the availability of material and creatively approach the main goal.
Description: Смоляр Я.М. Навчальний діалог як засіб формування навичок критичного мислення (майстер-клас для колег за твором Г.Г.Маркеса «Стариган із крилами»).11-й клас. /Я.М.Смоляр // Зарубіжна література: науково-методичний журнал.- Харків: ТОВ «ТРІАДА-ПАК».-2019.-№17-18.-С.3-7
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4147
metadata.dc.identifier.udc: 377
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mayster klas Starigan Iz krilam.FR12.pdf2,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.