Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4129
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Філіпенко, Артем Ігорович | - |
dc.contributor.author | Filipenko, Artem | - |
dc.contributor.author | Кочеригін, Леонід Юрійович | - |
dc.contributor.author | Kocherygin, Leonid | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-10T12:31:58Z | - |
dc.date.available | 2020-02-10T12:31:58Z | - |
dc.date.issued | 2019-04-18 | - |
dc.identifier.citation | Філіпенко А.І., Кочеригін Л.Ю. Мараторій на продаж землі сільськогосподарського призначення «за» і «проти» / А.І. Філіпенко, Л.Ю. Кочеригін. «Новітні технології в агрономії, землеустрої та садово-парковому господарстві»: Матеріали доповідей державної науково-практичної конференції студентів, 18 квітня 2019 року. Біла Церква, 2019. – С. 90-92. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4129 | - |
dc.description | Дискусії навколо мораторію на продаж земель для ведення товарного сільського сподарського виробництва тривають вже багато років. Підсумуємо всі «за» і «проти»: - «Так» – законом має бути чітко зазначено, хто має право купувати землю, які мають бути обмеження щодо максимального розміру земельного банку, кому має право надаватися пріоритетне право на купівлю існуючим орендарям чи місцевій владі, які заходи мають бути введені для зменшення спекуляцій із землею тощо. - «Проти» – серйозним аргументом є те, що після зняття мораторію частина товарних сільськогосподарських земель може дістатися забудовникам, тому що після зміни їх цільового призначення буде легко зробити це в обхід мораторію. | uk_UA |
dc.description.abstract | У грудні 2018 р. в Україні вже в котрий раз продовжили мораторій на продаж земель сільськогосподарського призначення. Таке рішення має біль політичний підтекст, тому що згідно поточною редакцією Земельного кодексу України (ЗКУ), купівля-продаж землі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва не допускається до набрання чинності законом про обіг земель сільськогосподарського призначення. Такий крок суттєво обмежує ринок до 96 % сільськогосподарських земель, тому що законодавство дозволяє власникам паїв лише здавати їх в оренду, здійснювати міну на іншу земельну ділянку, або ж залишити у спадок | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | БНАУ | uk_UA |
dc.subject | земельна реформа | uk_UA |
dc.subject | land reform | uk_UA |
dc.subject | мораторій на продаж землі | uk_UA |
dc.subject | a moratorium on land sales | uk_UA |
dc.subject | обіг земель сільськогосподарського призначення | uk_UA |
dc.subject | agricultural land turnover | uk_UA |
dc.title | Мораторій на продаж землі сільськогосподарського призначення «за» і «проти» | uk_UA |
dc.title.alternative | Moratorium on the sale of agricultural land "for" and "against" | uk_UA |
dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
dc.identifier.udc | 332.74-027.16 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Філіпенко_Мараторій_на_прод_зем_с_г_призн.pdf | 322,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.