Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3697
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ігнатенко, Вікторія Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Ihnatenko, Viktoriia | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-20T16:02:21Z | - |
dc.date.available | 2020-01-20T16:02:21Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Ігнатенко В. Електронний кейс як ефективний засіб навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного перекладів в умовах самостійної позааудиторної роботи / В. Ігнатенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань, 2014. – Ч. 2. – С. 140-146. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-4906 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3697 | - |
dc.description | The article deals with advantages and peculiarities of information and communication technologies usage under the conditions of changes of the translational market. Among information and communication technologies e-case is considered to be an effective method of teaching future philologists annotative/gist translation under the conditions of self-directed learning. The functions, the peculiarities and the methodological, technical and psychological advantages of electronic case usage were defined especially for teaching future translators. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються переваги та особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх перекладачів в умовах змін ринку перекладацьких послуг. Серед інформаційно-комунікаційних технологій електронний кейс розглядається як ефективний засіб навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного перекладів в умовах самостійної роботи. Визначено функції, особливості та методичні, технічні і психологічні переваги використання електронного кейсу, зокрема для навчання майбутніх перекладів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ФОП Жовтий О.О. | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | електронний кейс | uk_UA |
dc.subject | анотативний/реферативний переклад | uk_UA |
dc.subject | самостійна позааудиторна робота | uk_UA |
dc.subject | информационно-комуникационные технологии | uk_UA |
dc.subject | электронный кейс | uk_UA |
dc.subject | анотативный/реферативный перевод | uk_UA |
dc.subject | самостоятельная внеаудиторная работа | uk_UA |
dc.subject | information and communication technologies | uk_UA |
dc.subject | E-case | uk_UA |
dc.subject | annotative/gist translation | uk_UA |
dc.subject | self-directed learning | uk_UA |
dc.title | Електронний кейс як ефективний засіб навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного перекладів в умовах самостійної позааудиторної роботи | uk_UA |
dc.title.alternative | E-case as an effective method of teaching future philologists annotative/gist translation under the conditions of self-directed learning | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378+372.8 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Elektronnyi_k.pdf | 2,46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.