Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІгнатенко, Вікторія Дмитрівна-
dc.contributor.authorIhnatenko, Viktoriia-
dc.date.accessioned2020-01-20T16:02:21Z-
dc.date.available2020-01-20T16:02:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationІгнатенко В. Електронний кейс як ефективний засіб навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного перекладів в умовах самостійної позааудиторної роботи / В. Ігнатенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань, 2014. – Ч. 2. – С. 140-146.uk_UA
dc.identifier.issn2307-4906-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3697-
dc.descriptionThe article deals with advantages and peculiarities of information and communication technologies usage under the conditions of changes of the translational market. Among information and communication technologies e-case is considered to be an effective method of teaching future philologists annotative/gist translation under the conditions of self-directed learning. The functions, the peculiarities and the methodological, technical and psychological advantages of electronic case usage were defined especially for teaching future translators.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються переваги та особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх перекладачів в умовах змін ринку перекладацьких послуг. Серед інформаційно-комунікаційних технологій електронний кейс розглядається як ефективний засіб навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного перекладів в умовах самостійної роботи. Визначено функції, особливості та методичні, технічні і психологічні переваги використання електронного кейсу, зокрема для навчання майбутніх перекладів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectелектронний кейсuk_UA
dc.subjectанотативний/реферативний перекладuk_UA
dc.subjectсамостійна позааудиторна роботаuk_UA
dc.subjectинформационно-комуникационные технологииuk_UA
dc.subjectэлектронный кейсuk_UA
dc.subjectанотативный/реферативный переводuk_UA
dc.subjectсамостоятельная внеаудиторная работаuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectE-caseuk_UA
dc.subjectannotative/gist translationuk_UA
dc.subjectself-directed learninguk_UA
dc.titleЕлектронний кейс як ефективний засіб навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного перекладів в умовах самостійної позааудиторної роботиuk_UA
dc.title.alternativeE-case as an effective method of teaching future philologists annotative/gist translation under the conditions of self-directed learninguk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378+372.8uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Elektronnyi_k.pdf2,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.