Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІгнатенко, Вікторія Дмитрівна-
dc.contributor.authorIhnatenko, Viktoriia-
dc.date.accessioned2020-01-16T17:24:03Z-
dc.date.available2020-01-16T17:24:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІгнатенко В.Д. Реалізація індивідуальної траекторії учіння у процесі формування компетентності майбутніх філологів у письмвому перекладі на навчальній платформі Moodle / В.Д. Ігнатенко // Modern Scientific Potential : materials of the XV International scientific and Practical Conference (February 28 – March 7, 2019). – Sheffield, 2019. - Vol. 11. – C. 123-125.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3650-
dc.descriptionTasks posted and submitted through the Moodle Learning Platform resources allow the realization of an individual learning trajectory in order to shape the competence of future philologists in translation by embodying the foundations of a person-to-person approach and the broad range of resources offered in Moodle.uk_UA
dc.description.abstractЗавдання, які розміщені та подані за допомогою ресурсів навчальної платформи Moodle, уможливлюють реалізацію індивідуальної траєкторії учіння з метою формування компетентності майбутніх філологів у письмовому перекладі завдяки втіленню засад особистісно-діяльнісного підходу та широкому спектру запропонованих ресурсів у Moodle, які дають можливість враховувати особливості письмового перекладу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherSheffield Science and Education LTDuk_UA
dc.subjectіндивідуальна траєкторія учінняuk_UA
dc.subjectнавчальна платформа Moodleuk_UA
dc.subjectписьмовий перекладuk_UA
dc.subjectмайбутні філологиuk_UA
dc.subjectindividual trajectoryuk_UA
dc.subjecteducational platform Moodleuk_UA
dc.subjectfuture philologistsuk_UA
dc.subjecttranslationuk_UA
dc.titleРеалізація індивідуальної траекторії учіння у процесі формування компетентності майбутніх філологів у письмвому перекладі на навчальній платформі Moodleuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of the individual learning trajectory in the process of forming the competence of future philologists in translation on the Moodle training platformuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Realizatsia.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.