Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3649
Назва: Перевернуте навчання у контексті формування методичної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови
Інші назви: Flipped learning in the context of forming the methodological competence of foreign language teachers
Автори: Ігнатенко, Вікторія Дмитрівна
Ihnatenko, Viktoriia
Ключові слова: перевернуте навчання;вчитель іноземної мови;методична компетентність;flipped learning;foreign language teacher;methodological competence
Дата публікації: 2018
Видавництво: Publishing House «Education and Science»
Бібліографічний опис: Ігнатенко В.Д. Перевернуте навчання у контексті формування методичної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови / В.Д. Ігнатенко // Nastolení moderní vědy-2018 : мateriály XIV Mezinárodní vĕdecko - praktická konference (22 - 30 září 2018). - Praha, 2018. - Vol. 2. - С. 21-23.
Короткий огляд (реферат): Перевернуте навчання уможливлює реалізацію складових особистісно-діяльнісного підходу в органічній єдності і допомагає створювати позитивний мотиваційний клімат для активного освітнього процесу, який сприятиме ефективному оволодінню методичною компетентністю майбутніми викладачами іноземних мов і культур
Опис: Flipped learning makes it possible to realize the components of a personal-activity approach in organic unity and helps to create a positive motivational climate for the active educational process that will facilitate the effective mastery of methodological competence by teachers of foreign languages ​​and cultures
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3649
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perevernute_n.pdf516,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.