Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойлович, Артур Андрійович-
dc.contributor.authorSamoylovych, Artur-
dc.date.accessioned2019-12-24T07:11:00Z-
dc.date.available2019-12-24T07:11:00Z-
dc.date.issued2019-11-11-
dc.identifier.citationСамойлович А.А. Значення кваліфікації корупційних адміністративних правопорушень для національної поліції України / А.А. Самойлович // Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Сер. Юридичні науки. − 2019. − Т. 30 (69). − № 5. − С. 171-175. DOI https://doi.org/10.32838/2707-0581/2019.5/29uk_UA
dc.identifier.issn2707-0581-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3484-
dc.descriptionThe article focuses on the role of the National police of Ukraine in qualifying for administrative corruption offences. The importance of the question of the prevention of corruption depends on what it is contributing to the crisis in all spheres of life in the state, hinders the process of economic development, discreditied the relationship between government and society, destroys the legislative process in the country. The process regarding the creation of the Ukrainian state attracts the interest of a considerable number of questions regarding enforcement activities of law enforcement bodies of our state to respect the principles of the rule of law, legality, the rights and freedoms of man and citizen, which are enshrined in the Constitution. State administrative delightest in Ukraine currently remains harmful phenomenon, and preventive measures and administrative sanctions positive changes are not allowed. The reason for this is that authorized persons of the national police of Ukraine, direct their efforts to fixing the procedure already committed administrative offences. Activities of government programs aimed at preventing corruption, namely, preventive measures do not always work in the best way as the assessment of the activities of the National police of Ukraine is carried out according to the number composed of materials about administrative offenses and the number of solved already committed crimes. In the article the problematic issues of qualification of administrative offences of corruption for offences committed with use of official position, contain related offense that are contained in other legislative sources, establishing the violation of which is the competence of the National police of Ukraine. The article also notes the importance of qualification of administrative violations and identifies the strategic directions of the prevention of corruption, attention is paid to the delimitation of administrative offenses of corruption from certain wrongful acts specified in the Criminal code of Ukraine.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена ролі органів Національної поліції України у кваліфікації корупційних адміністративних правопорушень. Актуальність даного питання запобігання корупції зумовлюється тим, що вона посилює кризу всіх сфер життєдіяльності в державі, гальмує процеси економічного розвитку, дискредитує відносини між владою і суспільством, руйнує правотворчі процесі у країні. Процес сьогодення стосовно українського державотворення притягує зацікавленість чималої кількості питань щодо здійснення правозастосовчої діяльності правоохоронних органів нашої держави для дотримання принципів верховенства права, законності, забезпечення прав і свобод людини та громадянина, які закріплені в Конституції України. Стан адміністративної деліктності в Україні на теперішній час залишається шкідливим явищем, а заходи профілактики та адміністративного примусу позитивних зрушень не дають. Причиною такої ситуації є те, що уповноважені особи національної поліції України спрямовують свої зусилля на процесуальну фіксацію вже скоєних адміністративних правопорушень. Заходи державних програм, спрямовані на запобігання корупції, а саме превентивних заходів, не завжди спрацьовують кращим чином, оскільки оцінка діяльності Національної поліції України здійснюється за кількістю складених матеріалів про адміністративні правопорушення та кількістю розкритих вже скоєних злочинів. У статті визначено проблемні моменти кваліфікації корупційних адміністративних правопорушень із правопорушеннями, які вчиняються з використанням службового становища, містять суміжні склади правопорушень, що містяться в інших законодавчих джерелах, встановлення порушення яких є компетенцією органів Національної поліції України. Також у статті відмічається значення кваліфікації адміністративних правопорушень та визначено стратегічні напрями запобігання корупції, приділено увагу розмежуванню корупційних адміністративних правопорушень від деяких протиправних діянь, передбачених Кримінальним кодексом України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectнаціональна поліціяuk_UA
dc.subjectправопорушенняuk_UA
dc.subjectсклад правопорушенняuk_UA
dc.subjectзапобігання корупціїuk_UA
dc.subjectкорупційне правопорушенняuk_UA
dc.subjectNational Policeuk_UA
dc.subjectoffensesuk_UA
dc.subjectcomposition of offensesuk_UA
dc.subjectprevention of corruptionuk_UA
dc.subjectcorruption offensesuk_UA
dc.titleЗначення кваліфікації корупційних адміністративних правопорушень для національної поліції Україниuk_UA
dc.title.alternativeThe significance of corruption admimistrative offensses for the national police of Ukraineuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc342.9uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Znachennia_kvalifi.pdf268,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.