Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3427
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНікітенко, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorNikitenko, Oleksandr-
dc.contributor.authorСамойлович, Артур Андрійович-
dc.contributor.authorSamoylovych, Artur-
dc.date.accessioned2019-12-20T20:00:20Z-
dc.date.available2019-12-20T20:00:20Z-
dc.date.issued2019-10-03-
dc.identifier.citationНікітенко О.І. Українське законодавство про запобігання та протидію корупційним правопорушенням / О.І. Нікітенко, А.А. Самойлович // Правові горизонти. − 2019. − Вип. 17(30). − С. 14-22. doi: http://www.doi.org/10.21272/legalhorizons.2019.i17.p:14uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3427-
dc.descriptionThe article considers the evolutionary progress of the adoption of legislation in Ukraine on anti-corruption, starting with the Declaration of independence of the state, defined the essence of the state policy in combating analyzed the chronology of the stages of the legislative anticorruption acts-the conduct of ongoing research, observations of anti-corruption activities of law enforcement agencies is very important in the context of modern development of Ukraine. During the years of independence of Ukraine was formed anti-corruption legislation, including normative legal acts in this sphere with the purpose of administrative and legal counteraction of corruption. The development of anti-corruption legislation in the period from 1991 to 1996, i.e. prior to the adoption of the Constitution of Ukraine of 1996 to 2004, a period which can be called as the constitutional stage, and from 2004 to the present as a period of reform to counter corruption. This indicates that continuous changes in the administrative-legal regulation in the sphere of counteraction of corruption in Ukraine, the implementation of reform processes in law enforcement depends on the nature of government tasks and functions to ensure internal security of Ukraine, forms and methods of professional activity of the bodies which carry out law enforcement or law enforcement functions the article Also paid attention to how the state of corruption is influenced by organized groups and how the government is trying to counteract them. Specified on the weakness of preventive (preventive) measures regarding corruption and illegal acts. The Constitution does not specify what illegal acts are such, but some standards testify the protection of the rights and freedoms of natural and legal persons from such acts, but dedicated circle of individuals who have limitations with the passage of the civil service and local government. On the basis of the conducted research the conclusion about the need for effective legal mechanisms for fighting corruption and improving relevant legislation.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто еволюційний хід прийняття законодавчих актів в Україні щодо протидії з корупцією, починаючи з оголошення незалежності держави, визначено сутність державної політики у боротьбі з нею, проаналізовано хронологію етапів прийняття законодавчих антикорупційних актів, оскільки проведення постійних досліджень, спостережень антикорупційної діяльності правоохоронних органів являється дуже важливим щодо сучасного розвитку України. За роки незалежності України було сформовано антикорупційне законодавство, що включало нормативно-правові акти у цій сфері, метою яких було адміністративно-правове протидії корупції. Розглянуто розвиток антикорупційного законодавства у період з 1991 р. по 1996 р., тобто до прийняття Конституції України, з 1996 р. по 2004 р., період який можна назвати як конституційний етап та з 2004 р. по теперішній, як період реформування щодо протидії корупції. Це свідчить, що постійні зміни в адміністративноправовому регулюванні у сфері протидії корупції в Україні, здійснення процесів реформування у правоохоронної діяльності залежить від характеру державних завдань та функцій щодо забезпечення внутрішньої безпеки України, форм і методів професійної діяльності органів, які здійснюють правозастосовні або правоохоронні функції Також у статті приділена увага, яким чином на стан корупції впливають організовані угруповання та як держава намагається їм протидіяти. Вказано на слабкість превентивних (профілактичних) заходів щодо корупційних протиправних діянь. Конституція України, прямо не визначає, які протиправні діяння є корупційними, але деякі норми свідчать про захист прав і свобод фізичних та юридичних осіб від таких діянь, та виокремлено коло осіб, які мають обмеження при проходженні державної служби та органах місцевого самоврядування. На підставі проведеного дослідження зроблено висновок про необхідність ефективних правових механізмів протидії корупції та удосконалення відповідного законодавства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумський державний університетuk_UA
dc.subjectконституціяuk_UA
dc.subjectантикорупційна політикаuk_UA
dc.subjectантикорупційне законодавствоuk_UA
dc.subjectкорупціяuk_UA
dc.subjectантикорупціяuk_UA
dc.subjectanti-corruption policyuk_UA
dc.subjectanti-corruption legislationuk_UA
dc.subjectanti-corruption legislationuk_UA
dc.subjectcorruptionuk_UA
dc.subjectanticorruptionuk_UA
dc.titleУкраїнське законодавство про запобігання та протидію корупційним правопорушеннямuk_UA
dc.title.alternativeUkrainian legislation on prevention and combating corruption offensesuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.doihttp://www.doi.org/10.21272/legalhorizons.2019.i17.p:14-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ukrayins`ke_zako.pdf905,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.