Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойлович, Артур Андрійович-
dc.contributor.authorSamoylovych, Artur-
dc.date.accessioned2019-12-19T13:09:31Z-
dc.date.available2019-12-19T13:09:31Z-
dc.date.issued2019-06-03-
dc.identifier.citationСамойлович А.А. Кваліфікація порушення заборони розміщення ставок на спорт, пов'язаних із маніпулюванням офіційним спортивним змаганням / А.А. Самойлович // Право та державне управління. − 2019. − № 3 (36), т. 1. − С. 221-226. DOI https://doi.org/10.32840/pdu.3-1.33uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3397-
dc.descriptionThe article is devoted to the issue of illegal betting on sports, persons in respect of whom the prohibition to engage in such actions in the conditions of reforming of administrative legislation concerning the prevention of corruption in Ukraine. Formulation of the problem of the prevention of corruption is the high level of corruption in Ukraine. As for 2018, according to the international organization Transparency International, Ukraine ranks 122 location, being close to Mali, Malawi and Liberia. The Law of Ukraine “On prevention of the corruption offences to the results of official sports competitions” specifies that the Rules of fair play (Fair Play) is universally recognized in the sports community moral and ethical obligations of professional athletes, sports support personnel, directly participating in the sporting event, officials in the field of sport to adhere strictly to the competition rules and to prevent prohibited practices and methods of struggle, brutality, fraud, other illegal actions as a means to achieve sports results. That is, in the Commission of an offence under Article 172-9-1 Code of Ukraine on Administrative Offences, violated not only the principles of sports competition, the principles of law and morality, disrespect for a huge audience. The article identifies what legislative acts are violated in the implementation of the prohibition of sports betting and other illegal actions. This paper aims to question the concepts of an administrative offense, how committed ban betting on sports and the like, provides an example of determining the amount of illegal improper benefits with reference to current legislation. The article also defined as the subjects of the offense and subjects who do not take measures against corruption in case of offence committed under Article 172-9-1 Code of Ukraine on Administrative Offences. You define the characteristics of the subjective side, as a form of guilt. As a result, defines the concept of the above administrative offence.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню питань незаконного здійснення ставок на спорт особами, щодо яких встановлено заборони здійснювати такі дії в умовах реформування адміністративного законодавства стосовно запобігання корупції в Україні. Постановкою проблеми запобігання корупції є високий рівень корупції в України. Станом за 2018 рік, за даними міжнародної організації Transparency International, Україна посідає 122-е місце, перебуваючи поряд з Малі, Малаві та Ліберією. Закон України «Про запобігання впливу корупційних правопорушень на результати офіційних спортивних змагань» визначає, що Правила чесної гри (Fair Play) − це загальновизнані у спортивному товаристві морально-етичні зобов’язання спортсменів, осіб допоміжного спортивного персоналу, які беруть безпосередню участь у спортивному змаганні, посадових осіб у сфері спорту суворо дотримуватися правил змагань, не допускати заборонених прийомів і методів боротьби, грубощів, шахрайства, інших протиправних діянь як засобів досягнення спортивних результатів. Тобто під час здійснення правопорушення, передбаченого статтею 172-9-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, порушуються не тільки принципи спортивних змагань, принципи права, а також норми моралі, проявляється неповага до величезної глядацької аудиторії. У статті визначено, які саме законодавчі акти порушуються під час здійснення заборони ставок на спорт та інших протиправних дій. У статті визначається питання понять адміністративного правопорушення, яким чином скоюються заборони на розміщення ставок на спорт тощо, наводиться приклад визначення суми незаконної неправомірної вигоди з посиланням на чинне законодавство. Також у статті визначаються як суб’єкти правопорушення, так і суб’єкти, які не вживають заходів протидії корупції у разі виявлення правопорушення, вчиненого за ст. 172-9-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Визначаються ознаки суб’єктивної сторони як форми вини. Як підсумок визначається поняття вищевказаного адміністративного правопорушення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.subjectкорупціяuk_UA
dc.subjectправопорушенняuk_UA
dc.subjectсклад правопорушенняuk_UA
dc.subjectставки на спортuk_UA
dc.subjectчесна граuk_UA
dc.subjectcorruptionuk_UA
dc.subjectoffenseuk_UA
dc.subjectcomposition of offenseuk_UA
dc.subjectsports bettinguk_UA
dc.subjectfair playuk_UA
dc.titleКваліфікація порушення заборони розміщення ставок на спорт, пов'язаних із маніпулюванням офіційним спортивним змаганнямuk_UA
dc.title.alternativeQualification for violation of the sports betting ban, related to the manipulation of official sports eventsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc342.9uk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32840/pdu.3-1.33-
Розташовується у зібраннях:Інші публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kvalifikaciya_po.pdf188,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.