Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3391
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрдіна, Лариса Леонідівна-
dc.contributor.authorOrdina, Larisa-
dc.date.accessioned2019-12-19T11:26:32Z-
dc.date.available2019-12-19T11:26:32Z-
dc.date.issued2019-03-
dc.identifier.citationОрдіна Л. Л. Педагогічні умови активізації творчого самовираження студентів у процесі пізнання творів українського мистецтва / Л. Л. Ордіна // Культурологічний альманах . – 2019. – Вип. 12. - С. 54-56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3391-
dc.descriptionThe theses reflect the pedagogical conditions for the activation of students' creative expression in the process of learning about Ukrainian art. The creative and indirect pedagogical influence of the teacher on the students are reflected.uk_UA
dc.description.abstractВ тезах відображені педагогічні умови активізації творчого самовираження студентів у процесі пізнання творів українського мистецтва. Відображені творчий та опосередкований педагогічний вплив викладача на студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені М.П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectтворче самовираженняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectопосередкований педагогічний впливuk_UA
dc.subjectтворчий підхідuk_UA
dc.subjectcreative expressionuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectindirect pedagogical influenceuk_UA
dc.subjectcreative approachuk_UA
dc.titleПедагогічні умови активізації творчого самовираження студентів у процесі пізнання творів українського мистецтваuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions for activation of students' creative expression in the process of learning about Ukrainian artuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc378.0uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedahohichni_umovy.pdf256,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.