Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3106
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолосовська, Владлена Володимирівна-
dc.contributor.authorKolosovska, Vladlena-
dc.date.accessioned2019-12-11T06:05:37Z-
dc.date.available2019-12-11T06:05:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКолосовська В.В. Проблема реалізації особистісно орієнтованого підходу в фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладів // Інженерні та освітні технології. - Кременчуцький Національний університет імені Михайла Остроградського,2017. - №3(9). - С.44-49.uk_UA
dc.identifier.issn2307-9770-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3106-
dc.descriptionPurpose. Analysing scientific educational literature for the basic concepts of the personality oriented approach in physical education of students of higher education institutions. Methodology. Analysing and summerising scientific researches on practical application of the personality oriented approach in educational institutions. By applying methods of observation and interviewing students the teaching staff of the Physical Training Division discovered the components that provided for the structure of the educational process based on the personality oriented approach. Results. It has been established that the notion of ‘the personality oriented approach’ is a synthesized scientific term providing for humanization of education where the student is at the centre. The article shows that realization of this approach requires teachers to direct their effort towards active creative and independent discovery of students’ potential with regard to their individual characteristics. Practical value. It is confirmed that the personality oriented approach is necessary to organize curricular and extra-curricular physical training classes to implements health care functions as well as plays an important part in building students’ positive attitude towards physical training classes and sports.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена реалізації особистісно орієнтованого підходу в фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладів. Акцентується увага на вирішенні завдань, які висуває сучасна педагогіка, де центральне місце займає особистість вихованця. У праці здійснено аналіз науково-педагогічної літератури щодо базових понять та основних положень реалізації особистісно орієнтованого підходу в закладах освіти. Розглянуті основні складові вище вказаного підходу, що передбачають ефективну реалізацію завдань фізичного виховання, де студенти стають активними учасниками навчально-виховного процесу. Розкривається роль особистісно орієнтованого підходу під час організації навчальних і позанавчальних занять зі студентами, необхідність формування позитивного ставлення до занять фізичними вправами і спортом. Висвітлено важливість урахування індивідуальних психологічних і фізичних особливостей студентів під час реалізації даного підходу в фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнженерні та освітні технології. - Кременчуцький Національний університет імені Михайла Остроградськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 3(9);-
dc.subjectособистісно орієнтованийuk_UA
dc.subjectpersonality orienteduk_UA
dc.subjectпідхідuk_UA
dc.subjectapproachuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.titleПроблема реалізації особистісно орієнтованого підходу в фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладівuk_UA
dc.title.alternativeThe problem of applyng the personality oriented approach in physical education institutions studentsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.148uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problema_realizatsii.pdf546,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.