Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрдіна, Лариса Леонідівна-
dc.contributor.authorOrdina, Larisa-
dc.date.accessioned2019-11-12T08:57:51Z-
dc.date.available2019-11-12T08:57:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОрдіна Л.Л. Комунікативні чинники формування культуротворчого середовища закладу вищої освіти / Л.Л. Ордіна // Інноваційна педагогіка. - 2019. – Вип. 12. - Т. 2. - С 152-155. DOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085.2019.12-2.34uk_UA
dc.identifier.issn2663-6093-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2701-
dc.descriptionThe article analyzes the communicative factors of formation of the cultural environment of higher education institutions, which determine the content of cognitive, creative abilities of future specialists. The essence of the communicative-creative approach to the formation of the culture-oriented environment of the institution of higher education is determined, which increases the efficiency of solving the creative tasks of students in the process of learning. The specifics of the communicative activity of teachers and students are provided, providing a manifestation of their creative potential. The content of the concepts of “communicative culture”, “communicative competence”, “communicative-speech act”, which should be the basis for the study of the process of formation of the cultural environment of a higher education institution, is to be found in the article.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано комунікативні чинники формування культуротворчого середовища закладу вищої освіти, які визначають зміст пізнавальних, креативних здібностей майбутніх фахівців. Визначено сутність комунікативно-креативного підходу до формування культуротворчого середовища закладу вищої освіти, що підвищує ефективність вирішення творчих завдань студентів у процесі навчання. Окреслено специфіку комунікативної діяльності викладачів і студентів, що забезпечує прояв їх творчого потенціалу. У статті розкрито зміст понять «комунікативна культура», «комунікативна компетентність», «комунікативно-мовленнєвий акт», які мають бути покладені в основу дослідження процесу формування культуротворчого середовища закладу вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інституто економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectкомунікативні чинникиuk_UA
dc.subjectкультуротворче середовищеuk_UA
dc.subjectкомунікативна культураuk_UA
dc.subjectкомунікативно-креативний підхідuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомунікативно-мовленнєвий актuk_UA
dc.subjectcommunicative factorsuk_UA
dc.subjectcultural environmentuk_UA
dc.subjectcommunicative cultureuk_UA
dc.subjectcommunicative and creative approachuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectcommunicative-linguistic actuk_UA
dc.titleКомунікативні чинники формування культуротворчого середовища закладу вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeCommunication factors for the cultural environment forming higher educationuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.147-012.37:37.03:37.032:37.064uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komunikatyvni_chy.pdf151,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.