Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСокольська, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorSokolska, Tetyana-
dc.contributor.authorПоліщук, Світлана Петрівна-
dc.contributor.authorPolishchuk, Svitlana-
dc.date.accessioned2019-06-12T11:07:51Z-
dc.date.available2019-06-12T11:07:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСокольська Т. В. Роль публічного управління у розвитку транскордонного співробітництва / Т. В. Сокольська, С.П. Поліщук // Аспекти публічного управління. – 2018. – Т. 6. – № 5. – С. 24-32. doi: 10.15421/151828uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2159-
dc.descriptionThe article considers the role and place of public authorities in shaping the policy of effective crossborder cooperation between Ukraine and the EU taking into account the national interests. Particular attention is paid to the principles and features of territorial cooperation, taking into account the specifics of the EU’s external cooperation as well as the interests of the participating countries. The basic principles of the cooperation are determined on the basis of connections as well as contractual interregional and interstate relations, in compliance with the national legislation and respect for the international obligations of the states that are subjects of contractual relations; the thematic objectives are defined. The current state of Ukraine and the EU countries cross-border cooperation development is characterized and the main factors limiting this process are outlined. The most significant ones are the insufficient level of the national economic development and inconformity of the national legislation with European standards; lack of well-balanced management at the local level; the impossibility of implementing international projects of economic and social development due to ineffective management; lack of proper infrastructure; lack of marketing which aims to facilitate the existing resource potential of the border regions; sparking interethnic conflicts; the lack of skilled personnel in different spheres of establishing effective cooperation between the authorities, business and the public, etc. are also among them. Lack of sufficient financial resources and managerial powers in local administrations, in particular, for establishing the information infrastructure necessary for the cooperation with the authorities of the foreign countries regions and the development of financial projects is a specific problem of cross-border cooperation.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається роль та місце публічної влади у формуванні політики ефективного транскордонного співробітництва України з ЄС з урахуванням національних інтересів. Охарактеризовано сучасний стан розвитку транскордонного співробітництва України з країнами ЄС та виокремлено найголовніші проблеми, що стримують цей процес. Найвагомішими з них є відсутність достатніх фінансових коштів та управлінських повноважень у місцевих адміністрацій, зокрема на створення інформаційної інфраструктури, необхідної для налагодження співпраці з владними структурами регіонів іноземних країн, та розробку фінансових проектів. Особлива увага приділена принципам та особливостям територіального співробітництва з урахуванням специфіки зовнішньої співпраці ЄС та інтересів країн-учасниць. Обґрунтована роль об’єднаних територіальних громад (ОТГ) в активізації транскордонного співробітництва, зокрема їх участі у міжнародних проектах, та наведені приклади такої діяльності на Закарпатті. Доведено, що в нинішній економічній ситуації транскордонне співробітництво є одним із основних економічних механізмів залучення іноземних інвестицій та грантових коштів для модернізації економіки, створення нових робочих місць через розвиток малого підприємництва, залучення інноваційних технологій, вихід на європейський ринок та входження України до європейського співтовариства. Доведена доцільність розробки цілісної ефективної державної політики транскордонного співробітництва з ЄС, в рамках якої мають бути чітко визначені правові, інституційні і фінансові інструменти та засоби її реалізації з обов’язковим громадським моніторингом отриманих результатів. Розвиток транскордонного співробітництва між Україною та країнами ЄС, що забезпечить формування конкурентоспроможної економіки, ефективний розвиток міжнародної торгівлі, поліпшення умов та підтримку підприємництва, може бути реалізований за умови втілення на регіональному рівні політики публічного управлінням процесом транскордонного співробітництва.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові Україниuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectpublic managementuk_UA
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk_UA
dc.subjectlocal governmentuk_UA
dc.subjectрегіональний розвитокuk_UA
dc.subjectregional developmentuk_UA
dc.subjectрегіональні програмиuk_UA
dc.subjectregional programsuk_UA
dc.subjectміжнародні проектиuk_UA
dc.subjectinternational projectsuk_UA
dc.subjectфінансова підтримкаuk_UA
dc.subjectfinancial supportuk_UA
dc.subjectпублічна владаuk_UA
dc.subjectpublic authoritiesuk_UA
dc.titleРоль публічного управління у розвитку транскордонного співробітництваuk_UA
dc.title.alternativeRole of public government in cross-border cooperationuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc339.168.6:005.3uk_UA
dc.identifier.doi10.15421/151828-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rol_publichnogo.pdf370,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.