Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1989
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цвид-Гром, Олена Петрівна | - |
dc.contributor.author | Tsvid-Grom, Elena | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-13T08:33:15Z | - |
dc.date.available | 2019-03-13T08:33:15Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Цвид-Гром О.П. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивній освіті / О.П.Цвид-Гром // Удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки в умовах євроінтеграції: тези доп. XX міжнар. наук.-практ. конф. (24-26 травня 2018, м.Біла Церква). – Біла Церква: Білоцерківський інститут економіки та управління Університету «Україна», 2018. – С. 45-47. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1989 | - |
dc.description | The level of civilization of countries is determined by the attitude of the least vulnerable and most vulnerable of its citizens, who need social protection, first of all - to children and young people with special needs. It was investigated that the Internet-network for young people with special needs is an instrument for self-development, that is, searching for and communicating with meaningful people; mastering the "new" virtual space, its features, features; teaching; creative expression; communication with the possibility of remote communication, anonymity, overcoming distance; increasing social capital as an instrument of "social monitoring", maintaining social ties, etc. | uk_UA |
dc.description.abstract | Рівень цивілізованості країн визначається ставленням до найменш захищених та найбільш вразливих своїх громадян, яким необхідний соціальний захист, насамперед – до дітей та молоді з особливими потребами. Досліджено, що Інтерент-мережа для молоді з особливими потребами є інструментом для саморозвитку, це – пошук і спілкування зі значимими людьми; освоєння «нового» віртуального простору, його можливостей, особливостей; навчання; творче самовираження; спілкування з можливістю віддаленої комунікації, анонімності, подолання відстані; нарощування соціального капіталу як інструмент «соціального моніторингу», підтримання соціальних зв’язків і т.п. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Білоцерківський інститут економіки та управління Університету «Україна» | uk_UA |
dc.subject | молодь з особливими потребами | uk_UA |
dc.subject | соціальні мережі | uk_UA |
dc.subject | комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | комунікаційне середовище | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | Інтернет-комунікаціїі | uk_UA |
dc.subject | youth with special needs | uk_UA |
dc.subject | social networks | uk_UA |
dc.subject | communication technologies | uk_UA |
dc.subject | inclusive education | uk_UA |
dc.subject | communication environment | uk_UA |
dc.subject | socialization | uk_UA |
dc.subject | Internet communications | uk_UA |
dc.title | Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивній освіті | uk_UA |
dc.title.alternative | The use of modern information and communication technologies in inclusive education | uk_UA |
dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
dc.identifier.udc | 376 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vykorystannya_suchasnykh.PDF | 559,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.