Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1989
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦвид-Гром, Олена Петрівна-
dc.contributor.authorTsvid-Grom, Elena-
dc.date.accessioned2019-03-13T08:33:15Z-
dc.date.available2019-03-13T08:33:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЦвид-Гром О.П. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивній освіті / О.П.Цвид-Гром // Удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки в умовах євроінтеграції: тези доп. XX міжнар. наук.-практ. конф. (24-26 травня 2018, м.Біла Церква). – Біла Церква: Білоцерківський інститут економіки та управління Університету «Україна», 2018. – С. 45-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1989-
dc.descriptionThe level of civilization of countries is determined by the attitude of the least vulnerable and most vulnerable of its citizens, who need social protection, first of all - to children and young people with special needs. It was investigated that the Internet-network for young people with special needs is an instrument for self-development, that is, searching for and communicating with meaningful people; mastering the "new" virtual space, its features, features; teaching; creative expression; communication with the possibility of remote communication, anonymity, overcoming distance; increasing social capital as an instrument of "social monitoring", maintaining social ties, etc.uk_UA
dc.description.abstractРівень цивілізованості країн визначається ставленням до найменш захищених та найбільш вразливих своїх громадян, яким необхідний соціальний захист, насамперед – до дітей та молоді з особливими потребами. Досліджено, що Інтерент-мережа для молоді з особливими потребами є інструментом для саморозвитку, це – пошук і спілкування зі значимими людьми; освоєння «нового» віртуального простору, його можливостей, особливостей; навчання; творче самовираження; спілкування з можливістю віддаленої комунікації, анонімності, подолання відстані; нарощування соціального капіталу як інструмент «соціального моніторингу», підтримання соціальних зв’язків і т.п.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський інститут економіки та управління Університету «Україна»uk_UA
dc.subjectмолодь з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectкомунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectкомунікаційне середовищеuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectІнтернет-комунікаціїіuk_UA
dc.subjectyouth with special needsuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectcommunication technologiesuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectcommunication environmentuk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.subjectInternet communicationsuk_UA
dc.titleВикористання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивній освітіuk_UA
dc.title.alternativeThe use of modern information and communication technologies in inclusive educationuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc376uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannya_suchasnykh.PDF559,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.