Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/15241| Назва: | Постметодична парадигма у навчанні іноземних мов |
| Інші назви: | POST-METHOD PARADIGM IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING |
| Автори: | Ігнатенко, Вікторія Дмитрівна Ihnatenko, Viktoriia |
| Ключові слова: | постметодична парадигма;методика викладання іноземних мов;педагогічна автономія;міжкультурна комунікація;критичне мислення;post-method paradigm;foreign language teaching methodology;teacher autonomy;intercultural communication;critical thinking |
| Дата публікації: | жов-2025 |
| Видавництво: | Білоцерківський НАУ |
| Бібліографічний опис: | Ігнатенко В.Д. Постметодична парадигма у навчанні іноземних мов / В. Д. Ігнатенко // Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту. Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 2 жовтня 2025 р .). – Біла Церква, 2024. – С.16-17. |
| Короткий огляд (реферат): | У тезах розглядається постметодична парадигма у викладанні іноземних мов, яка акцентує увагу на автономії викладача, врахуванні локального та культурного контексту і стратегічній гнучкості у поєднанні методик. |
| Опис: | The paper discusses the post-method paradigm in foreign language teaching, which emphasizes teacher autonomy, consideration of local and cultural context, and strategic flexibility in combining teaching methods. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/15241 |
| УДК: | 37.013.3 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Post-method_.pdf | 452,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.