Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/15241
Назва: Постметодична парадигма у навчанні іноземних мов
Інші назви: POST-METHOD PARADIGM IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING
Автори: Ігнатенко, Вікторія Дмитрівна
Ihnatenko, Viktoriia
Ключові слова: постметодична парадигма;методика викладання іноземних мов;педагогічна автономія;міжкультурна комунікація;критичне мислення;post-method paradigm;foreign language teaching methodology;teacher autonomy;intercultural communication;critical thinking
Дата публікації: жов-2025
Видавництво: Білоцерківський НАУ
Бібліографічний опис: Ігнатенко В.Д. Постметодична парадигма у навчанні іноземних мов / В. Д. Ігнатенко // Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту. Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 2 жовтня 2025 р .). – Біла Церква, 2024. – С.16-17.
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядається постметодична парадигма у викладанні іноземних мов, яка акцентує увагу на автономії викладача, врахуванні локального та культурного контексту і стратегічній гнучкості у поєднанні методик.
Опис: The paper discusses the post-method paradigm in foreign language teaching, which emphasizes teacher autonomy, consideration of local and cultural context, and strategic flexibility in combining teaching methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/15241
УДК: 37.013.3
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Post-method_.pdf452,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.