Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/15107
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасічник, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorPasichnyk, Nataliia-
dc.contributor.authorПономаренко, Тетяна Ігорівна-
dc.contributor.authorPonomarenko, Tetiana-
dc.contributor.authorБухенська, Марина Сергіївна-
dc.contributor.authorBukhenska, Maryna-
dc.date.accessioned2025-11-19T15:09:11Z-
dc.date.available2025-11-19T15:09:11Z-
dc.date.issued2025-09-
dc.identifier.citationПасічник Н.С. Академічна доброчесність студентів: результати та рекомендації / Н. С. Пасічник, Т. І. Пономаренко, М. С. Бухенська // Вісник науки та освіти. - 2025. - № 6(36). - С. 1347–1362. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-6(36)-1347-1362uk_UA
dc.identifier.issn2786-6165-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/15107-
dc.descriptionThe article is devoted to the analysis of academic integrity of higher education students, their understanding of its basic principles and components. The study provides a brief historical overview of the modern movement for the research and practice of academic integrity, provides existing definitions of the concept of «academic integrity», analyzes the causes of violations of academic integrity in the student environment, and identifies the impact of modern realities and challenges in the field of education on the development of academic culture of students. The empirical basis of our study is based on a survey of students of the Bila Tserkva National Agrarian University and the Bila Tserkva Institute of Economics and Management of the University of Ukraine. More than 200 students of various specialties and courses took part in the survey. The results of the survey showed a generally positive attitude of students towards academic integrity. The vast majority of respondents are familiar with the basic concepts and demonstrate a high level of awareness of the importance of completing assignments independently, respecting copyright, avoiding plagiarism, and being honest during exams. Students mostly support educational, explanatory approaches to building integrity, preferring access to quality resources and a friendly educational environment to repressive methods of control and punishment. At the same time, the study found that a certain percentage of students have a low level of academic integrity, which requires systematic work in educational institutions to form the academic culture of students. Based on the empirical research data, a number of psychological and pedagogical recommendations for the teaching staff of educational institutions were developed. The need for preventive educational work with students, legal education, psychological and pedagogical support and the use of innovative educational methods is emphasized. The need to take into account modern challenges in the educational process, in particular the impact of information technology, distance learning and martial law, is emphasized.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу академічної доброчесності здобувачів вищої освіти, розумінню ними основних її принципів та складових. У дослідженні подано короткий історичний огляд сучасного руху за дослідження та практику академічної доброчесності, наведено існуючі визначення концепту «академічна доброчесність», проаналізовано причини порушень академічної доброчесності у студентському середовищі, з'ясовано вплив сучасних реалій та викликів у сфері освіти на розвиток академічної культури здобувачів освіти. Емпіричну основу нашого дослідження склали дані опитування здобувачів освіти Білоцерківського національного аграрного університету та Білоцерківського інституту економіки та управління Університету «Україна». В опитуванні взяли участь понад 200 студентів різних спеціальностей і курсів. Результати дослідження засвідчили загалом позитивне ставлення студентства до академічної доброчесності. Переважна більшість респондентів ознайомлена з базовими поняттями, демонструє високий рівень усвідомлення важливості самостійного виконання завдань, дотримання авторського права, уникнення плагіату та чесності під час іспитів. Студенти здебільшого підтримують освітні, роз’яснювальні підходи до формування доброчесності, надаючи перевагу доступу до якісних ресурсів та дружньому освітньому середовищу перед репресивними методами контролю та покарання. Разом із тим, дослідження виявило, що певний відсоток студентів має низький рівень академічної доброчесності, що вимагає проведення систематичної роботи в закладах освіти з формування академічної культури студентства. На основі даних емпіричного дослідження було напрацьовано низку психолого-педагогічних рекомендацій для викладацького складу освітніх закладів. Наголошено на необхідності профілактичної просвітницької роботи зі здобувачами освіти, правового виховання, психолого педагогічної підтримки та застосування інноваційних освітніх методів. Підкреслено необхідність врахування сучасних викликів в освітньому процесі, зокрема впливу інформаційних технологій, дистанційного навчання та умов воєнного стану.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk_UA
dc.subjectacademic integrityuk_UA
dc.subjectетичні принципи в освітіuk_UA
dc.subjectethical principles in educationuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjecthigher education institutionsuk_UA
dc.subjectакадемічна культураuk_UA
dc.subjectacademic cultureuk_UA
dc.subjectплагіатuk_UA
dc.subjectplagiarismuk_UA
dc.titleАкадемічна доброчесність студентів: результати та рекомендаціїuk_UA
dc.title.alternativeAcademic integrity of students: results and recommendationsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378:[001.92:174.1]uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Akademichna_dobr.pdf828,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.