Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14997
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрек, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorHrek, Iryna-
dc.date.accessioned2025-11-05T15:38:17Z-
dc.date.available2025-11-05T15:38:17Z-
dc.date.issued2025-09-24-
dc.identifier.citationГрек І. М. Від технічних навичок до ціннісних орієнтирів: чому аграрна освіта потребує вивчення філософії для виховання покоління лідерів / І. М. Грек // Пріоритети модернізації аграрної освіти у сучасних умовах: від витоків до сьогодення. До 395-річчя історії закладу освіти та 178-ї річниці освітньої діяльності на теренах Білоцерківщини: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 24 вересня 2025 р.). - Біла Церква, 2025. - С. 184-186.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14997-
dc.descriptionThe author argues that the study of philosophy is critically important for shaping holistic thinking in future professionals. The discipline serves as a tool for developing critical thinking, ethical responsibility, and strategic vision, which allows them to see the interconnections between technical innovations, environmental sustainability, and social well-being.uk_UA
dc.description.abstractАвторка доводить, що вивчення філософії є критично важливим для формування цілісного мислення у майбутніх фахівців. Дисципліна виступає інструментом для розвитку критичного мислення, етичної відповідальності та стратегічного бачення, що дозволяє бачити взаємозв'язки між технічними інноваціями, екологічною стійкістю та соціальним благополуччям.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський НАУuk_UA
dc.subjectаграрна освітаuk_UA
dc.subjectagrarian educationuk_UA
dc.subjectфілософіяuk_UA
dc.subjectphilosophyuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectетична відповідальністьuk_UA
dc.subjectethical responsibilityuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectguidelinesuk_UA
dc.subjectцілісне мисленняuk_UA
dc.subjectholistic thinkinguk_UA
dc.titleВід технічних навичок до ціннісних орієнтирів: чому аграрна освіта потребує вивчення філософії для виховання покоління лідерівuk_UA
dc.title.alternativeFrom technical skills to value-based guidelines: why agrarian education requires the study of philosophy to cultivate a generation of leadersuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc378.015.31:63:1:316.46uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vid_tekhnichnykh.pdf561,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.