Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14997Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Грек, Ірина Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Hrek, Iryna | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-05T15:38:17Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-05T15:38:17Z | - |
| dc.date.issued | 2025-09-24 | - |
| dc.identifier.citation | Грек І. М. Від технічних навичок до ціннісних орієнтирів: чому аграрна освіта потребує вивчення філософії для виховання покоління лідерів / І. М. Грек // Пріоритети модернізації аграрної освіти у сучасних умовах: від витоків до сьогодення. До 395-річчя історії закладу освіти та 178-ї річниці освітньої діяльності на теренах Білоцерківщини: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 24 вересня 2025 р.). - Біла Церква, 2025. - С. 184-186. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14997 | - |
| dc.description | The author argues that the study of philosophy is critically important for shaping holistic thinking in future professionals. The discipline serves as a tool for developing critical thinking, ethical responsibility, and strategic vision, which allows them to see the interconnections between technical innovations, environmental sustainability, and social well-being. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Авторка доводить, що вивчення філософії є критично важливим для формування цілісного мислення у майбутніх фахівців. Дисципліна виступає інструментом для розвитку критичного мислення, етичної відповідальності та стратегічного бачення, що дозволяє бачити взаємозв'язки між технічними інноваціями, екологічною стійкістю та соціальним благополуччям. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | Білоцерківський НАУ | uk_UA |
| dc.subject | аграрна освіта | uk_UA |
| dc.subject | agrarian education | uk_UA |
| dc.subject | філософія | uk_UA |
| dc.subject | philosophy | uk_UA |
| dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
| dc.subject | critical thinking | uk_UA |
| dc.subject | етична відповідальність | uk_UA |
| dc.subject | ethical responsibility | uk_UA |
| dc.subject | лідерство | uk_UA |
| dc.subject | guidelines | uk_UA |
| dc.subject | цілісне мислення | uk_UA |
| dc.subject | holistic thinking | uk_UA |
| dc.title | Від технічних навичок до ціннісних орієнтирів: чому аграрна освіта потребує вивчення філософії для виховання покоління лідерів | uk_UA |
| dc.title.alternative | From technical skills to value-based guidelines: why agrarian education requires the study of philosophy to cultivate a generation of leaders | uk_UA |
| dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
| dc.identifier.udc | 378.015.31:63:1:316.46 | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Vid_tekhnichnykh.pdf | 561,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.