Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorTkachenko, Olga-
dc.date.accessioned2018-11-07T14:29:12Z-
dc.date.available2018-11-07T14:29:12Z-
dc.date.issued2016-01-12-
dc.identifier.citationТкаченко О.В. Методика обучения использования основных услуг глобальной сети интернет в подготовке агрономов-исследователей / О.В. Ткаченко // Педагогика и современность. – 2015. – № 6 (20). – С. 39-44.uk_UA
dc.identifier.issn2304-9065-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1485-
dc.descriptionhe teaching methods that contribute to the associative thinking of future research agronomists are considered. Through the use of learning indicators to develop and consolidate skills and abilities, an introduction to the capabilities of information technologies was carried out, namely, the skills to use basic Internet services and rules for working with special software were formulated. The possibilities of masters-agrarians during the use of computer technology are expanded and the possibilities of computerization of the educational process are considered. With the help of technical means, the functions of solving the questions asked by the participants of the training are adequately reproduced.-
dc.description.abstractРассмотрены методы обучения, способствующие ассоциативному мышлению будущих агрономов-исследователей. Благодаря применению показателей обучения для выработки и закрепления умений и навыков проведено ознакомление с возможностями информационных технологий, а именно, сформулированы навыки пользования основными услугами Интернета и правилам работы со специальным программным обеспечением. Расширены возможности магистров-аграриев во время использования вычислительной техники и рассмотрены возможности компьютеризации учебного процесса. С помощью технических средств адекватно воспроизведены выполняемые участниками обучения функции решения заданных вопросов. Розглянуто методи навчання, що сприяють асоціативного мислення майбутніх агрономів-дослідників. Завдяки застосуванню показників навчання для вироблення і закріплення умінь і навичок проведено ознайомлення з можливостями інформаційних технологій, а саме, сформульовані навички користування основними послугами Інтернету і правилам роботи зі спеціальним програмним забезпеченням. Розширено можливості магістрів-аграріїв під час використання обчислювальної техніки і розглянуті можливості комп'ютеризації навчального процесу. За допомогою технічних засобів адекватно відтворені виконуючі учасниками навчаючі функції рішення поставлених запитань.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherИздательство «Перо»uk_UA
dc.subjectинформационные технологииuk_UA
dc.subjectИнтернетuk_UA
dc.subjectметодика обученияuk_UA
dc.subjectагрономы-исследователиuk_UA
dc.subjectвысшее учебное заведение аграрного профиляuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectметодика навчанняuk_UA
dc.subjectагрономи-дослідникиuk_UA
dc.subjectвищий навчальний заклад аграрного профілюuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.subjectresearch agronomistsuk_UA
dc.subjectagricultural institution of higher educationuk_UA
dc.titleМетодика обучения использования основных услуг глобальной сети интернет в подготовке агрономов-исследователейuk_UA
dc.title.alternativeМетодика навчання використання основних послуг глобальної мережі інтернет в підготовці агрономів-дослідниківuk_UA
dc.title.alternativeThe technique of teaching the use of the main services of the global network internet in the preparation of agronomes researchersuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc004.738.52uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metod.n.inf.agro.pdf298,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.