Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14847
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимчук, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorTimchuk, Inna-
dc.contributor.authorПогоріла, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorPohorila, Svitlana-
dc.date.accessioned2025-10-13T19:16:43Z-
dc.date.available2025-10-13T19:16:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТимчук І. М. Роль української мови у формуванні практичних навичок роботи з науковими текстами: досвід та методологічні аспекти / І. М. Тимчук, С. Г. Погоріла // Філологічна наука та освіта в парадигмі процесів глобалізації: європейський інтеграційний вектор методологічних, освітніх та міжкультурних трансформацій : наукова монографія .- Рига: Baltija Publishing, 2025 .- С.41-58. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-590-7-3uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14847-
dc.descriptionThe authors of the article consider in detail the current problem of forming practical skills of working with scientific texts among students of agricultural educational institutions using the Ukrainian language in the professional direction. The significance of the development of scientific thinking and speech competences for future specialists in the conditions of information saturation is substantiated. The key role of the Ukrainian language as a tool for the development of logic, analysis and communication in scientific and professional activity is noted. Presented are the results of a diagnostic survey of first-year students of the Belarusian National Academy of Sciences, who revealed an insufficient level of mastery of the skills of working with scientific texts. Offered conceptual changes in the curriculum, in particular the module "Scientific communication in a professional society". Practical teaching methods are described, including text analysis, word order research, vocabulary exercises, theses preparation, article analysis, discussions, and essays. The importance of understanding the scientific style, terminology and design of scientific works for the formation of the scientific culture of students is noted. A conclusion is made about the practical value of research for improving educational programs and methodological recommendations in order to improve the quality of training of agrarian specialists. Prospects for further scientific research in this area are defined.uk_UA
dc.description.abstractАвторами статті детально розглянуто актуальну проблему формуваня практичних навичок роботи з науковими текстами у студентів аграрних ЗВО засобами української мови за професійним спрямуванням. Обґрунтовано значущість розвитку наукового мислення та мовленнєвих компетенцій для майбутніх фахівців в умовах інформаційної насиченості. Наголошено на ключовій ролі української мови як інструмента розвитку логіки, аналізу та комунікації в науково-професійній діяльності. Представлено результати діагностувального опитування студентів першого курсу БНАУ, що виявили недостатній рівень володіння навичками роботи з науковими текстами. Запропоновано концептуальні зміни до навчальної програми, зокрема модуль «Наукова комунікація у професійному спілкуванні». Описано практичні методи навчання, включаючи аналіз текстів, дослідження порядку слів, вправи з лексики, підготовку тез, аналіз статей, дискусії та есе. Наголошено на важливості розуміння наукового стилю,термінології та оформлення наукових робіт для формування наукової культури студентів. Зроблено висновок про практичну цінність дослідження для вдосконалення навчальних програм та методичних рекомендацій з метою підвищення якості підготовки аграрних фахівців. Визначено перспективи подальших наукових розвідок у цій сфері.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherBaltija Publishinguk_UA
dc.subjectнауковий текстuk_UA
dc.subjectscientific textuk_UA
dc.subjectмовна компетентністьuk_UA
dc.subjectlanguage competenceuk_UA
dc.subjectмовленева компетентністьuk_UA
dc.subjectspeech competenceuk_UA
dc.subjectфахова комунікація,uk_UA
dc.subjectprofessional communicationuk_UA
dc.subjectнаукова культура студентівuk_UA
dc.subjectscientific culture of studentsuk_UA
dc.subjectукраїнська мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectUkrainian language in a professional directionuk_UA
dc.subjectаграрні фахівціuk_UA
dc.subjectagricultural specialistsuk_UA
dc.titleРоль української мови у формуванні практичних навичок роботи з науковими текстами: досвід та методологічні аспектиuk_UA
dc.title.alternativeThe role of the Ukrainian language in the formation of practical skills for working with scientific texts: experience and methodological aspectsuk_UA
dc.typeГлава книгиuk_UA
dc.identifier.udc81’276.6:378.147uk_UA
dc.identifier.doiDOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-590-7-3-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_ukr_movy.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.