Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1457
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ігнатенко, Вікторія Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Ihnatenko, Victoriia | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-02T11:20:46Z | - |
dc.date.available | 2018-11-02T11:20:46Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ігнатенко В.Д. Реалізація перевернутого навчання в освітньому електронному середовищі Moodle для формування методичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов і культур / В.Д. Ігнатенко // Іноземні мови. - 2018. - № 2 (94). - С. 59-64. | uk_UA |
dc.identifier.issn | (Online) 2616-776X (Print) 1817-8510 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1457 | - |
dc.description | The article deals with the problem of implementing flipped class, its theoretical foundations, features, advantages and disadvantages in the context of methodological competence formation of pre- service foreign languages and cultures teachers. The author justifies the possibilities to conduct lessons on the discipline “Methods of teaching foreign languages and cultures” using the flipped class model and various resources of the electronic learning platform Moodle, which meet the up-to-date requirements and needs of students and teachers to ensure the effective organization of the educational process. | uk_UA |
dc.description.abstract | У публікації розглядається проблема реалізації перевернутого навчання, його теоретичні основи, особливості, переваги та недоліки у контексті формування методичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов і культур. Автор обґрунтовує можливість реалізувати заняття з дисципліни «Методики навчання іноземних мов та культур» у форматі перевернутого навчання за допомогою різних ресурсів електронної навчальної платформи Moodle, які відповідають вимогам і потребам студентів і викладачів задля забезпечення ефективної організації освітнього процесу. В публикации рассматривается проблема реализации перевернутого обучения, его теоретические основы, особенности, преимущества и недостатки в контексте формирования методической компетентности будущих преподавателей иностранных языков и культур. Автор обосновывает возможность реализовать занятия по дисциплине «Методики обучения иностранным языкам и культурам» в формате перевернутого обучение с помощью различных ресурсов электронной учебной платформы Moodle, которые соответствуют требованиям и потребностям студентов и преподавателей для обеспечения эффективной организации учебного процесса. The article deals with the problem of implementing flipped class, its theoretical foundations, features, advantages and disadvantages in the context of methodological competence formation of pre- service foreign languages and cultures teachers. The author justifies the possibilities to conduct lessons on the discipline “Methods of teaching foreign languages and cultures” using the flipped class model and various resources of the electronic learning platform Moodle, which meet the up-to-date requirements and needs of students and teachers to ensure the effective organization of the educational process. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид. центр КНЛУ | uk_UA |
dc.subject | методична компетентність | uk_UA |
dc.subject | перевернуте навчання | uk_UA |
dc.subject | електронна навчальна платформа Moodle | uk_UA |
dc.subject | ресурси Moodle | uk_UA |
dc.subject | методическая компетентность | uk_UA |
dc.subject | перевернутое обучение | uk_UA |
dc.subject | электронная обучающая платформа Moodle | uk_UA |
dc.subject | ресурсы Moodle | uk_UA |
dc.subject | methodological competence | uk_UA |
dc.subject | flipped class | uk_UA |
dc.subject | electronic learning platform Moodle | uk_UA |
dc.title | Реалізація перевернутого навчання в освітньому електронному середовищі Moodle для формування методичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов і культур | uk_UA |
dc.title.alternative | The implementation of the flipped classroom model by means of the electronic learning platform Moodle to form methodological competence of pre-service foreign languages and cultures teachers | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.16+811.111.7 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Realizatsiia_per.pdf | 176,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.