Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14354
Назва: Гармонізація традиційного та сучасного підходів до фізичного виховання: поєднання національних цінностей з новітніми педагогічними практиками
Інші назви: Harmonization of traditional and modern approaches to physical education: combining national values with the latest pedagogical practices
Автори: Козіброда, Лариса Володимирівна
Kozibroda, Larisa
Максимченко, Володимир Іванович
Maksymchenko, Volodymyr
Дудник, Олександр Кирилович
Dudnik, Oleksandr
Сергієнко, Володимир Миколайович
Serhiіenko, Volodymyr
Нєдєльчев, Максим Петрович
Niedielchev, Maksym
Ключові слова: фізичне виховання;physical education;традиційні методи навчання;traditional teaching methods;інноваційні методи навчання;innovative teaching methods;національні цінності;national values
Дата публікації: 2025
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи» та громадська наукова організація «Християнська академія педагогічних наук України»
Бібліографічний опис: Гармонізація традиційного та сучасного підходів до фізичного виховання: поєднання національних цінностей з новітніми педагогічними практиками / Л.В. Козіброда, В.І. Максимченко, О.К. Дудник та ін. // Вісник науки та освіти. - 2025. - №1(31). - С. 1315-1324. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-1(31)-
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується гармонізація традиційного та сучасного підходів до фізичного виховання: поєднання національних цінностей з новітніми педагогічними практиками. Зазначено, що дослідження гармонізації традиційного та сучасного підходів до фізичного виховання є дуже актуальним у сучасному суспільстві, адже поєднання національних цінностей з новітніми педагогічними практиками може допомогти покращити ефективність навчання і сприяти фізичному та духовному розвитку здобувачів вищої освіти. Мета статті полягає у розгляді традиційних та сучасних підходів до фізичного виховання та розробці моделі поєднання національних цінностей та новітніх педагогічних практик у фізичному вихованні студентів ЗВО. Акцентовано увагу на тому, що фізичне виховання є невід’ємною частиною освітнього процесу, що формує фізичні, інтелектуальні та моральні якості особистості. У сучасних умовах виникає необхідність пошуку спільних точок дотику між традиційними та сучасними підходами, щоб забезпечити ефективну та всебічну підготовку молоді до життя в суспільстві. Обґрунтовано, що національні цінності відіграють важливу роль у формуванні фізичного виховання. Вони слугують основою для встановлення цілей, принципів та методів фізичної діяльності. Окреслено, що новітні педагогічні практики враховують індивідуальні потреби студентської молоді та сприяють ефективному навчанню. Визначено переваги та недоліки традиційного, сучасного та гармонійного (холістичного) підходів у фізичному вихованні. Звернуто увагу на те, що вибір підходу до фізичного виховання залежить від конкретних потреб, цілей та цінностей студентів та навчального закладу. Гармонійний (холістичний) підхід часто вважається найефективнішим, оскільки він забезпечує всебічний розвиток навчаємих. Запропоновано модель гармонізації традиційного та сучасного підходів до фізичного виховання, яка складається із трьох етапів: розробки інтегрованого навчального плану, розробки компетентнісної моделі педагогічної діяльності та створення інклюзивного фізичного середовища для забезпечення. Зроблено висновок про те, що гармонізація національних цінностей та новітніх педагогічних практик до фізичного виховання студентів ЗВО створює всебічну та ефективну модель навчання. Інтеграція патріотизму, духовності, толерантності та самобутності сприяє розвитку національної ідентичності та громадянства.
Опис: The article examines the harmonization of traditional and modern approaches to physical education: the combination of national values with the latest pedagogical practices. It is noted that the study of the harmonization of traditional and modern approaches to physical education is very relevant in modern society, since the combination of national values with the latest pedagogical practices can help improve the effectiveness of learning and promote the physical and spiritual development of higher education students. The purpose of the article is to consider traditional and modern approaches to physical education and to develop a model of combining national values and the latest pedagogical practices in physical education of students in higher education institutions. It is emphasized that physical education is an integral part of the educational process that forms the physical, intellectual and moral qualities of a person. In modern conditions, there is a need to find common ground between traditional and modern approaches to ensure effective and comprehensive preparation of young people for life in society. It is substantiated that national values play an important role in the formation of physical education. They serve as the basis for setting goals, principles and methods of physical activity. It is outlined that the latest pedagogical practices take into account the individual needs of students and promote effective learning. The advantages and disadvantages of traditional, modern and harmonious (holistic) approaches to physical education are determined. It is emphasized that the choice of approach to physical education depends on the specific needs, goals and values of students and educational institutions. The harmonious (holistic) approach is often considered the most effective, as it ensures the comprehensive development of students. A model of harmonization of traditional and modern approaches to physical education is proposed, which consists of three stages: development of an integrated curriculum, development of a competence model of pedagogical activity and creation of an inclusive physical environment to ensure. It is concluded that the harmonization of national values and the latest pedagogical practices in physical education of university students creates a comprehensive and effective model of education. The integration of patriotism, spirituality, tolerance and identity contributes to the development of national identity and citizenship.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14354
ISSN: 2786-6165
УДК: 796:371.3(477):004.738.5
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
harmonizatsiia_tradytsiinoho.pdf297,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.