Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14350
Назва: Впровадження інтерактивних форм навчання у дисципліні з фізичного виховання та спорту
Інші назви: Implementation of interactive forms of learning in the disciplines of physical education and sports
Автори: Козіброда, Лариса Володимирівна
Kozibroda, Larisa
Дудник, Олександр Кирилович
Dudnik, Oleksandr
Іващенко, Олена Олександрівна
Ivashchenko, Olena
Стасюк, Вадим Анатолійович
Stasiuk, Vadym
Попов, Микола Дмитрович
Popov, Mikola
Ключові слова: інтерактивні форми навчання;interactive forms of education,;фізична культура;physical culture;спорт;motivation;мотивація;individualization;освітній процес;educational process
Дата публікації: 2024
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи» та громадська наукова організація «Християнська академія педагогічних наук України»
Бібліографічний опис: Впровадження інтерактивних форм навчання у дисципліні з фізичного виховання та спорту / Л.В. Козіброда, О.К. Дудник, О.О. Іващенко та ін. // Вісник науки та освіти. - 2024. - №10(28). - С. 873-889. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-10(28)-873-889
Короткий огляд (реферат): Вимоги інформаційного суспільства, в якому мизараз живемо, передбачають необхідність реалізації нових цілей і методів навчання в сучасній школі. Відповідь на мінливі потреби студентів, ринки праці та сучасної економіки спонукають до постійного реформування в індустрії освіту, у т.ч. і вищої освіти. У сфері педагогічної освіти зазнала значних змін основна навчальна парадигма фізичного виховання, модернізована відповідно до введених державних стандартів, якими були внесені зміни та інновації, які сприяли переосмисленню передумови та цілі навчання з цього предмету, змушують учителів шукати нові методи та засоби навчання, а також заохочують їх до широкого використання сучасної інформації та інформаційних технологій у навчанні. Таким чином, фізичне виховання перестало бути предметом, пов’язаним лише з розвитком підготовленості та фізичного стану учнів, а в навчальну програму було включено ряд змістів, пов’язаних із вихованням здоров’я: пропаганда гігієнічного режиму побуту, туризму та активних форм відпочинку, профілактики захворювань, мотивація до здорового способу життя та заняттям спорту. Отже, процес викладання та вивчення даного предмету вийшов за рамки архітектури учбового закладу й охопив знання і компетенції набагато ширші, ніж раніше. Фізкультура, аналогічно як і інші предмети, що входять до навчального плану на всіх рівнях освіти, сьогодні повинна розвивати компетенції, необхідні в епоху глобального цифрового та інформаційного суспільства. До них належать: пошук, відбір і обробка інформації, критичне і логічне мислення, навички міжособистісного спілкування, особливо пов’язані з ними з комунікацією, уміння використовувати теоретичні знання в практичній діяльності, головним чином у творчому та ефективному вирішенні проблем, самостійність у вдосконаленні та самоосвітній діяльності, нарешті, вміле користування Інтернетом та ІТ-інструментами. Дуже вдалою і своєчасною вимогою сучасної освітньої реформи є формування фізичного виховання привабливим предметом і зробити його доступним і обов’язковим не лише для найбільш здібних учнів. Крім того, тепер також доступні заняття з фізичних вправ, сутність яких готує молодь до боротьби зі стресом і загрозами цивілізації – шляхом формування здорових звичок способу життя та завдяки пропагування активного відпочинку. Вищезазначені умови і набуття відповідних навичок, обумовлюють методичну необхідність і програмну вимогу залучення матеріалів, ресурсів і засобів, пов’язаних з інформаційними технологіями до навчання з фізичного виховання.
Опис: The requirements of the information society in which we live now require the implementation of new goals and methods of learning in modern schools. Answer to the changing needs of students, the labor market and the modern economy encourage constant reform in the education industry, including and higher education. In the field of pedagogical education the main educational paradigm of physical education has undergone significant changes, modernized in accordance with the introduced state standards, which introduced changes and innovations that contributed to rethinking the prerequisites and goals of learning in this subject, forcing teachers to look for new methods and teaching tools, and also encourage their widespread use modern information and information technologies in education. Thus, physical education ceased to be a subject related only to the development of readiness and physical condition of students, and a number of contents related to health education were included in the curriculum: promotion of a hygienic lifestyle, tourism and active forms of recreation, disease prevention, motivation for a healthy lifestyle and sports. Therefore, the process of teaching and studying this subject went beyond the framework of the architecture of the educational institution and encompassed much wider knowledge and competences than before. Physical education, similarly to other subjects included in the curriculum at all levels of education, today must develop the competencies needed in the era of the global digital and information society. These include: search, selection and processing of information, critical and logical thinking, interpersonal skills, especially related to communication, the ability to use theoretical knowledge in practical activities, mainly in creative and effective problem solving, independence in improvement and self-education activities, finally, skillful use of the Internet and IT tools.A very successful and timely requirement of the modern educational reform is to make physical education an attractive subject and make it accessible and mandatory not only for the most capable students. In addition, physical exercise classes are now also available, the essence of which prepares young people to deal with stress and the threats of civilization - by forming healthy lifestyle habits and by promoting active recreation. The above-mentioned conditions and the acquisition of relevant skills determine the methodological necessity and programmatic requirement of the involvement of materials, resources and means related to information technologies in physical education training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14350
ISSN: 2786-6165
УДК: 378
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vprovadzhennia_interaktyvnykh.pdf383,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.