Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13847
Назва: | Соціальні мережі як інструмент комунікацій органів публічної влади з громадою (за матеріалами Узинської міської територіальної громади) |
Інші назви: | Social networks as a tool of communication between public authorities and the community (based on the materials of the Uzyn City Territorial Community) |
Автори: | Шабельна, Наталія Миколаївна Shabelna, Nataliia |
Ключові слова: | публічне управлінні, комунікаційна політика, соціальні мережі, електронна система, публічна інформація, місцеве самоврядування, громада, відкритість, прозорість.;public administration, communication policy, social networks, electronic system, public information, local self-government, community, openness, transparency |
Дата публікації: | гру-2024 |
Видавництво: | БНАУ |
Бібліографічний опис: | Шабельна Н. М. Соціальні мережі як інструмент комунікацій органів публічної влади з громадою (за матеріалами Узинської міської територіальної громади):кваліфікаційна робота магістра / БНАУ; Наук. кер. Т.В. Сокольська . - Біла Церква, 2024. - 59 с. |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено теоpетико-методологічні засади формування комунікаційної політики в публічному управлінні, вивчено та проаналізовано її особливості в органах публічної влади, зокрема, оприлюднення публічної інформації на офіційних веб-сайтах під час дії обмежень у зв’язку із впровадженням воєнного стану; обґрунтовано можливості використання соціальних мереж як інструменту публічних комунікацій публічної влади на прикладі Узинської громади, зокрема відкритість та прозорість органів місцевого самоврядування, механізми публічних комунікацій. Розроблено шляхи посилення ефективності комунікативної політики органів публічної влади. Використано методичні підходи, методи, зокрема: діалектичний метод пізнання (для визначення природи комунікаційної політики, їх сутності та особливостей в умовах воєнного стану); логічний (для обґрунтування доцільності впровадження зарубіжного досвіду оприлюднення публічної інформації); системний та порівняльний аналіз (для дослідження публічності т відкритості органів місцевого самоврядування); статистичні (для визначення механізмів публічних комунікацій); абстрактно-логічний (для теоретичних узагальнень і формулювання висновків дослідження); тощо. Виявлено, що в умовах розвитку мас-медіа, громадянського суспільства спостерігається розширення сфери функціонування публічних комунікацій під яким розуміють складний процес взаємодії органів публічної влади через мас-медіа шляхом формування відповідних поглядів, уявлень та інтересів різних прошарків суспільства, щоб досягнути спільної мети, яка полягає у виконанні завдань суспільного інтересу. Основними напрямами застосування соціальних мереж в громаді є: оперативне інформування аудиторії про поточні події в роботі органу; поширення матеріалів про поточний стан реалізації державної політики в галузі та досягнення цього органу публічної влади; публікація інформаційних матеріалів для громадян; швидкий спосіб надання громадянам короткої відповіді щодо певних питань; формування іміджу органу публічної влади через уособлення образів керівного складу. Аналіз комунікаційної діяльності у соціальних мережах органів місцевого самоврядування досліджуваної громади дозволяє стверджувати, що вони активно презентують результати своєї діяльності через соцмережі та офіційний сайт. Опрацювавши всю навігацію сайту встановлено, що органи місцевого самоврядування досліджуваної громади прозорі, зокрема по всіх показникам сумарно це становить 7 9%. Щодо публічних комунікацій як їх бачать жителі громади, то 78,4 % респондентів (89% молодь до 35 року) задоволені рівнем комунікацій влади з громадою, 3,4 % (респонденти від 46 років) категорично ні. 25 % з опитаних користуються сайтом, решта це соцмережі. Зроблено висновок: враховуючи, що соціальні мережі на сьогодні є потужним та поки фінансово не затратним джерелом прямого контакту з великою кількістю громадян одночасно, органам публічної влади варто залучити до управлінь, що відповідають за зв'язки з громадськістю, фахівців з питань комунікації, включити до стратегічних комунікаційних планів моніторинг суспільних інтересів у сфері, яку регулює державний орган, та залучити як один з каналів комунікації соціальні мережі. Основними напрямами удосконалення публічної комунікаційної мають стати запуск електронного урядування не у стратегії та перспективі, а на практиці, створення Єдиної державної електронної системи у сфері публічного управління та адміністрування; посилення відповідальності суб’єктів надання управлінських послуг за якість комунікацій; запровадження подання документів в електронній формі для отримання всіх послуг у сфері; запровадження відкритого доступу до інформації, через портал електронної системи. Вивчення успішних практик українських та зарубіжних державних комунікацій в мережі Інтернет можуть стати методичною основою для формування "social media communication plan". |
Опис: | It has been investigated the theoretical and methodological principles of the formation of communication policy in public administration, its features in public authorities were studied and analyzed, in particular, the publication of public information on official websites during the period of restrictions in connection with the introduction of martial law; the possibilities of using social networks as a tool of public communications of public authorities based on the example of the Uzyn community, in particular the openness and transparency of local self-government bodies, mechanisms of public communications, are substantiated. Ways to increase the effectiveness of the communication policy of public authorities have been developed. It has been used methodical approaches, methods: the dialectical method of cognition (to determine the nature of communication policy, their essence and features in the conditions of martial law); logical (to justify the expediency of implementing foreign experience in public information disclosure); systematic and comparative analysis (to study the publicity and openness of local self-government bodies); statistical (to determine the mechanisms of public communications); abstract-logical (for theoretical generalizations and formulation of research conclusions); etc. It was revealed that in the context of the development of mass media and civil society, there is an expansion of the sphere of functioning of public communications, which is understood as a complex process of interaction of public authorities through mass media by forming relevant views, ideas and interests of various layers of society in order to achieve a common goal, which is in the performance of tasks of public interest. The main areas of application of social networks in the community are: prompt informing of the audience about current events in the work of the body; dissemination of materials on the current state of state policy implementation in the field and achievements of this public authority; publication of information materials for citizens; a quick way of providing citizens with a short answer to certain questions; formation of the image of the public authority through the personification of the images of the management staff. Analysis of communication activities in social networks of local self-government bodies of the studied community allows us to assert that they actively present the results of their activities through social networks and the official website. After processing the entire navigation of the site, it was established that the local self-government bodies of the studied community are transparent, in particular, according to all indicators, it is 79% in total. As for public communications as seen by community residents, 78.4% of respondents (89% of young people under 35) are satisfied with the level of government communications with the community, 3.4% (respondents over 46) are categorically not. 25% of respondents use the site, the rest are social networks. It has been concluded: given that social networks today are a powerful and not yet financially costly source of direct contact with a large number of citizens at the same time, public authorities should involve communication specialists in the departments responsible for public relations, include in strategic communication plans the monitoring of public interests in the sphere regulated by the state body, and involve social networks as one of the communication channels. The main areas of improvement of public communication should be the launch of e-governance not in strategy and perspective, but in practice, creation of the Unified state electronic system in the field of public management and administration; strengthening the responsibility of entities providing management services for the quality of communications; introduction of submission of documents in electronic form for obtaining all services in the field; introduction of open access to information through the portal of the electronic system. The study of successful practices of Ukrainian and foreign state communications on the Internet can become a methodical basis for the formation of a "social media communication plan". |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13847 |
УДК: | 323.21 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
D_281_Shabelna_Nataliia (1).pdf | 823,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.