Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13639
Назва: Інтеграція ігрових технологій у дизайн сучасного заняття суспільно-гуманітарного циклу
Інші назви: Integration of gaming technologies into the design of a modern social and humanitarian cycle lesson
Автори: Фоміченко, Антоніна Леонідівна
Fomichenko, Antonina
Ключові слова: кейс- метод;бриколаж;дидактичні ігри;інсерт;case method;bricolage;didactic games;insert
Дата публікації: 21-лют-2025
Короткий огляд (реферат): Дана методична розробка включає матеріали, що розповідають про практику застосування на дисциплінах суспільно-гуманітарного циклу ігрових технологій, зокрема методу проектів, кейс-методу, бриколажу, різноманітних дидактичних ігор. This methodical development includes materials that talk about the practice of using game technologies in the disciplines of the socio-humanitarian cycle, in particular the project method, the case method, bricolage, various didactic games.
Опис: Фоміченко А.Л. Інтеграція ігрових технологій у дизайн сучасного заняття суспільно-гуманітарного циклу: методична розробка / А.Л. Фоміченко [ Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://naurok.com.ua/integraciya-igrovih-tehnologiy-u-dizayn-suchasnogo-zanyattya-suspilno-gumanitarnogo-ciklu-456112.html
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13639
УДК: 371
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Intehratsiia ihrovykh tekhnolohii u dyzain suchasnoho zaniattia suspilno-humanitarnoho tsyklu.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.