Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13639
Назва: | Інтеграція ігрових технологій у дизайн сучасного заняття суспільно-гуманітарного циклу |
Інші назви: | Integration of gaming technologies into the design of a modern social and humanitarian cycle lesson |
Автори: | Фоміченко, Антоніна Леонідівна Fomichenko, Antonina |
Ключові слова: | кейс- метод;бриколаж;дидактичні ігри;інсерт;case method;bricolage;didactic games;insert |
Дата публікації: | 21-лют-2025 |
Короткий огляд (реферат): | Дана методична розробка включає матеріали, що розповідають про практику застосування на дисциплінах суспільно-гуманітарного циклу ігрових технологій, зокрема методу проектів, кейс-методу, бриколажу, різноманітних дидактичних ігор. This methodical development includes materials that talk about the practice of using game technologies in the disciplines of the socio-humanitarian cycle, in particular the project method, the case method, bricolage, various didactic games. |
Опис: | Фоміченко А.Л. Інтеграція ігрових технологій у дизайн сучасного заняття суспільно-гуманітарного циклу: методична розробка / А.Л. Фоміченко [ Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://naurok.com.ua/integraciya-igrovih-tehnologiy-u-dizayn-suchasnogo-zanyattya-suspilno-gumanitarnogo-ciklu-456112.html |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13639 |
УДК: | 371 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Intehratsiia ihrovykh tekhnolohii u dyzain suchasnoho zaniattia suspilno-humanitarnoho tsyklu.pdf | 1,38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.