Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13639
Title: Інтеграція ігрових технологій у дизайн сучасного заняття суспільно-гуманітарного циклу
Other Titles: Integration of gaming technologies into the design of a modern social and humanitarian cycle lesson
Authors: Фоміченко, Антоніна Леонідівна
Fomichenko, Antonina
Keywords: кейс- метод;бриколаж;дидактичні ігри;інсерт;case method;bricolage;didactic games;insert
Issue Date: 21-Feb-2025
Abstract: Дана методична розробка включає матеріали, що розповідають про практику застосування на дисциплінах суспільно-гуманітарного циклу ігрових технологій, зокрема методу проектів, кейс-методу, бриколажу, різноманітних дидактичних ігор. This methodical development includes materials that talk about the practice of using game technologies in the disciplines of the socio-humanitarian cycle, in particular the project method, the case method, bricolage, various didactic games.
Description: Фоміченко А.Л. Інтеграція ігрових технологій у дизайн сучасного заняття суспільно-гуманітарного циклу: методична розробка / А.Л. Фоміченко [ Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://naurok.com.ua/integraciya-igrovih-tehnologiy-u-dizayn-suchasnogo-zanyattya-suspilno-gumanitarnogo-ciklu-456112.html
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13639
metadata.dc.identifier.udc: 371
Appears in Collections:Навчальні видання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.