Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапченко, Станіслав Євгенович-
dc.contributor.authorOstapchenko, Stanislav-
dc.date.accessioned2025-02-14T10:55:04Z-
dc.date.available2025-02-14T10:55:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОстапченко C.Є. Управління прибутком підприємства (за матеріалами ТОВ «ПРЕМІОРІ»). Магістерська робота за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра фінансів, банківської справи та страхування. Наук. кер.: І.О. Герасименко. Біла Церква, 2024. 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13565-
dc.descriptionIt is concluded that in order to improve the indicators of profitability and efficiency, as the main indicators of financial and economic activity, it would be advisable to increase sales volumes by expanding the product range, focusing on market demands; improve the level of service; implement motivational measures to increase employee productivity; form long-term partnerships with suppliers and buyers; rationally distribute the profit received and maximize the return on investment. A model for increasing the profitability of an enterprise has been developed, consisting of the following elements: tactical and strategic profit planning; improving product quality; searching for reserves of profit growth; and building the company's business reputation in the market.uk_UA
dc.description.abstractЗроблено висновок, що для поліпшення показників прибутковості і рентабельності, як головних індикаторів фінансової та господарської діяльності, доцільним буде нарощувати обсяги реалізації продукції за рахунок розширення номенклатури продукції, орієнтуючись на запити ринку; покращувати рівень сервісного обслуговування; реалізовувати мотиваційні заходи щодо підвищення продуктивності праці працівників; формувати довгострокові партнерські відносини з постачальниками та покупцями; раціонально розподіляти отриманий прибуток та з максимальною віддачею використовувати потенціал. Розроблена модель підвищення прибутковості підприємства, що складається з наступних елементів: тактичне та стратегічне планування прибутку; поліпшення якості продукції; пошук резервів зростання прибутку; формування ділової репутації підприємства на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectприбуток, рентабельність, оцінка прибутковості, фактори впливу, система управління прибутком.uk_UA
dc.subjectprofit, efficiency, profitability assessment, factors of influence, profit management systemuk_UA
dc.titleУправління прибутком підприємства (за матеріалами ТОВ «ПРЕМІОРІ»)uk_UA
dc.title.alternativeEnterprise profit management (based on the materials of «PREMIORI» LLC)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc658.155(477.41)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Остапченко Станіслав Євгенович.pdf962,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.