Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСатир, Лариса Михайлівна-
dc.contributor.authorSatyr, Larysa-
dc.contributor.authorЗадорожна, Руслана Павлівна-
dc.contributor.authorZadorozhna, Ruslana-
dc.contributor.authorКепко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorKepko, Valentyna-
dc.date.accessioned2024-12-12T10:40:47Z-
dc.date.available2024-12-12T10:40:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСатир Л.М., Задорожна Р.П., Кепко В.М. Аналітична оцінка капіталу бренду в контексті міжнародних стандартів ISO // Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вибір локальний: монографія / [Ромат Є.В., J. W. Wiktor, J. Sobura, K. Sanak-Kosmowska, Багорка М.О. та ін.]; за заг. ред. Є. В. Ромата. Київ : Студцентр, 2021. C. 92-101.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7530-58-7-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12918-
dc.descriptionIncreased market competition and the struggle for consumers make it imperative for manufacturers to ensure the uniqueness of their products. One of the ways to solve this problem is to use branding tools as a marketing technology to promote goods to the market. The effectiveness of branding is evidenced not only by the recognition of the brand by the general public and their loyalty to the brand, but also by the company's competitiveness and improved financial performance. A company's brand has a powerful impact on the results of its financial and business activities. Therefore, at the current stage of development of market relations, the brand has “outgrown” the marketing concept. It has been supplemented by an understanding of the brand as one of the most important financial assets of a company, which should be adequately assessed. This led to the development of ISO 10668:2010 and ISO 20671:2019 by the International Organization for Standardization, which regulate various aspects of determining the financial and non-financial value of a brand. The purpose of the study is to analyze the approaches of ISO standards to the problem of determining the value of brand equity. To achieve this goal, the following tasks were set and solved: the definitions of brand equity and brand equity were considered; the analytical approaches of ISO 10668:2010 and ISO 20671:2019 to the valuation of a brand as the most valuable intangible asset of a company were analyzed; the methods of brand equity valuation were investigated.uk_UA
dc.description.abstractПосилення ринкової конкуренції та боротьба за споживача актуалізують для товаровиробників необхідність забезпечити унікальність їх продукції. Одним із засобів вирішення цього завдання є використання інструментарію брендингу як маркетингової технології просування товарів на ринок. Свідченням ефективності брендингу є не лише визнання торгової марки широкими верствами споживачів та їх лояльність до бренду, але й посилення конкурентоспроможності компанії та покращення її фінансових показників. Бренд компанії має потужний вплив на результати її фінансово-господарської діяльності компанії. Відтак на сучасному етапі розвитку ринкових відносин бренд «переріс» маркетингову концепцію. До неї додалось розуміння бренду як одного з найважливіших фінансових активів компанії, котрий має бути адекватно оцінений.Це зумовило розроблення Міжнародною організацією по стандартизації стандартів ISO 10668:2010 та ISO 20671:2019, які регламентують різноманітні аспекти визначення фінансової та нефінансової цінності бренду. Метою дослідження є аналіз підходів стандартів ISO до проблематики визначення вартості капіталу бренду. Для досягнення цієї мети були поставлені та вирішені такі завдання: розглянуто дефініції капіталу бренду та марочного капіталу; проаналізовано аналітичні підходи ISO 10668:2010 та ISO 20671:2019 до оцінювання бренду як найціннішого нематеріального активу компанії; досліджено методи оцінювання капіталу бренду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНВФ «Студцентр»uk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectкапітал брендуuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectISO 10668:2010uk_UA
dc.subjectISO 20671:2019uk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectbrand equityuk_UA
dc.subjectbrand managementuk_UA
dc.subjectISO 10668:2010uk_UA
dc.subjectISO 20671:2019uk_UA
dc.titleАналітична оцінка капіталу бренду в контексті міжнародних стандартів ISOuk_UA
dc.title.alternativeAnalytical assessment of brand equity in the context of international ISO standardsuk_UA
dc.typeГлава книгиuk_UA
dc.identifier.udc339.138uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
brand equity.pdf853,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.