Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTymchuk, Inna-
dc.contributor.authorТимчук, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorPohorila, Svitlana-
dc.contributor.authorПогоріла, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorKaplinskyi, Vasyl-
dc.contributor.authorКаплінський, Василь Васильович-
dc.contributor.authorPopov, Oleksandr-
dc.contributor.authorПопов, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorDerstuganova, Natalia-
dc.contributor.authorДерстуганова, Наталя Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-09-25T14:31:02Z-
dc.date.available2024-09-25T14:31:02Z-
dc.date.issued2024-01-
dc.identifier.citationEnhancing online learning quality through digital сompetencies of students / I. Tymchuk, S. Pohorila, V. Kaplinskyi end others // Salud, Ciencia y Tecnología - Serie de Conferencias. - 2024. - V. 3. - P. 1127-1129. DOI : https://doi.org/10.56294/sctconf2024.1128uk_UA
dc.identifier.issn2953-4860-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12531-
dc.descriptionУ період постпандемічної цифровізації цифрові навички студентів стають дедалі важливішими для підвищення якості онлайн-навчання. Метою цієї статті є аналіз впливу цифрової компетентності на ефективність дистанційного навчання та його подальший розвиток. Метою дослідження є вивчення сучасних підходів до формування цифрових компетенцій студентів та їхнього впливу на якість освітнього процесу. Методологія включає сценарний аналіз зростання кількості онлайн-студентів, систематизацію критичних навичок та оцінку ринку онлайн-навчання. У статті розглядаються технічні навички, цифрова грамотність, критичне мислення, саморегуляція та управління часом. Результати дослідження наголошують на важливості інтеграції цифрових навичок до освітніх програм, що підвищує ефективність навчання та готує студентів до сучасного ринку праці. Перспективним напрямом є розробка інноваційних освітніх підходів, що враховують стрімкий розвиток технологій та вимоги цифрової економіки. Отримані результати свідчать про необхідність інвестування у розвиток цифрових компетенцій як у студентів, так і у викладачів.uk_UA
dc.description.abstractIn the era of post-pandemic digitalisation, students’ digital skills are increasingly vital for enhancing the quality of online learning. This article aims to analyse the influence of digital competence on the effectiveness of distance education and explores its future development. This article aims to analyse the impact of digital competence on the effectiveness of distance learning and its development prospects. The research aims to study modern approaches to forming students’ digital competencies and their impact on the quality of the educational process. The methodology includes scenario analysis of the growth in online students, systematisation of critical skills, and evaluation of the online learning market. The article examines technical skills, digital literacy, critical thinking, self-regulation, and time management. The research results highlight the importance of integrating digital skills into educational programs, which enhances learning effectiveness and prepares students for the modern labour market. A promising direction is the development of innovative educational approaches that consider the rapid development of technologies and the requirements of the digital economy. The obtained results indicate the necessity of investing in the development of digital competencies among both students and teachers.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherAG Editoruk_UA
dc.subjectonline learninguk_UA
dc.subjectонлайн-навчанняuk_UA
dc.subjecttechnical skillsuk_UA
dc.subjectтехнічні навичкиuk_UA
dc.subjectself-regulationuk_UA
dc.subjectсаморегуляціяuk_UA
dc.subjectdigital literacyuk_UA
dc.subjectцифрова грамотністьuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.titleEnhancing online learning quality through digital сompetencies of studentsuk_UA
dc.title.alternativeЦифрові компетентності студентів як головна умова підвищення якості онлайн-навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc37.018.43:004.77uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Enhancing_online.pdf324,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.