Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11954
Назва: До управління продуктовими інноваціями фірми
Інші назви: To the management of product innovations of the firm
Автори: Шемігон, Олександр Іванович
Shemigon, Oleksandr
Ключові слова: управління, продуктова інновація, споживчі характеристики, рішення;management, product innovation, consumer characteristics, solutions.
Дата публікації: жов-2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Шемігон O.I. До управління продуктовими інноваціями фірми. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції АГРАРНА ОСВІТА ТА НАУКА: ДОСЯГНЕННЯ, РОЛЬ, ФАКТОРИ РОСТУ. Стратегічні пріоритети розвитку економіки, фінансів, обліку, підприємництва та торгівлі, менеджменту, публічного управління в Україні та світі. м. Біла Церква, 26 жовтня 2023 року. С. 100-103.
Короткий огляд (реферат): Подано авторське бачення управління продуктовими інноваціями на основі класичних та інноваційних підходів. Крім того, зроблено наголос на ті обставини, за яких приймається остаточне рішення з даного питання.
Опис: The author's vision of product innovation management based on classical and innovative approaches is presented. In addition, emphasis is placed on the circumstances under which the final decision on this issue is made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11954
УДК: 658.624
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3. ДО УПРАВЛІННЯ ПРОДУКТОВИМИ ІННОВАЦІЯМИ ФІРМИ.pdf77,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.