Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11944
Назва: Теоретико-методичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємств
Інші назви: Theoretical and methodological aspects of management of the marketing activities of enterprises
Автори: Федоренко, Дмитро Вячеславович
Fedorenko, Dmytro
Ключові слова: маркетингова діяльність, бізнес організації, управління маркетингом, служби маркетингу.;marketing activity, business organization, marketing management, marketing services.
Дата публікації: лис-2023
Видавництво: БНАУ
Бібліографічний опис: Федоренко Д. В.Теоретико-методичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємств / Д.В. Федоренко: наук. кер. М.В. Вихор // Наукові пошуки молоді у ХХІ столітті. Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту: матеріали всеукр. наук.-практ. конф. магістрантів і молодих дослідників, м. Біла Церква, 16 листопада 2023 р. Біла Церква: БНАУ, 2023. - С.156-157.
Короткий огляд (реферат): Досліджені теоретико-методичні аспекти маркетингової діяльності підприємств. Розкриті сутність маркетингової діяльності та управління маркетингом. Охарактеризовані основні функції маркетингової служби підприємства.
Опис: The theoretical and methodological aspects of the marketing activities of enterprises were studied. The essence of marketing activity and marketing management are revealed. The main functions of the marketing service of the enterprise are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11944
УДК: 339.138:658.114
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретико-методичні аспекти.pdf2,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.