Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11389
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хомчук, Олена Павлівна | - |
dc.contributor.author | Khomchuk, Olena | - |
dc.contributor.author | Пономаренко, Тетяна Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Ponomarenko, Tetyana | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-06T13:30:13Z | - |
dc.date.available | 2024-05-06T13:30:13Z | - |
dc.date.issued | 2024-04 | - |
dc.identifier.citation | Хомчук О. П. Особливості психоемоційних станів підлітків / О.П. Хомчук, Т.І. Пономаренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер.: Психологія. — 2024. — Вип. 1. — С. 109-113. DOI https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2024.1.20 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-5029 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11389 | - |
dc.description | The article is devoted the research of adolescents’ psycho-emotional states, their influence on cognitive sphere and behavior. Approaches to understanding the essence of mental states, their structure and functions are described. Mental state is defined as a holistic dynamic characteristic of a person's mental activity in a certain period of time; reaction to external and internal influences in order to adapt to changes in the habitat. The essence and influence on cognitive processes, behavior, development of personality qualities of frustration and communicative states are considered: fear, anxiety, anger, guilt, shame. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню психоемоційних станів підлітків, їх впливу на когнітивну сферу та поведінку. Описано підходи до розуміння сутності психічних станів, їх структури та функцій. Психічний стан визначається як цілісна динамічна характеристика психічної діяльності людини в певний період часу; реакція на зовнішні і внутрішні впливи з метою адаптації до змін середовища існування. Розглянуто сутність та вплив на пізнавальні процеси, поведінку, розвиток якостей особистості підлітка фрустраційних та комунікативних станів: страху, тривоги, гніву, почуття провини, сорому. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Ужгородський національний університет | uk_UA |
dc.subject | психічний стан | uk_UA |
dc.subject | mental state | uk_UA |
dc.subject | підлітковий вік | uk_UA |
dc.subject | adolescence | uk_UA |
dc.subject | тривога | uk_UA |
dc.subject | anxiety | uk_UA |
dc.subject | підліткові страхи | uk_UA |
dc.subject | adolescent fears | uk_UA |
dc.title | Особливості психоемоційних станів підлітків | uk_UA |
dc.title.alternative | Features of psycho-emotional states of adolescents | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.9-057 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Оsoblyvosti_psyk.pdf | 342,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.