Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10908
Назва: Особливості впровадження публічного маркетингу в діяльності публічних установ (за матеріалами Київської обласної ради)
Інші назви: Peculiarities of the implementation of public marketing in the activities of public institutions (based on the materials of the Kyiv Regional Council)
Автори: Грегуль, Ірина Георгіївна
Hrehul, Iryna
Ключові слова: публічний маркетинг;public marketing;публічне управління;public management;інформаційні матеріали;information materials;веб-сайт;website;обласна Рада;regional council
Дата публікації: 2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Грегуль І. Г. Особливості впровадження публічного маркетингу в діяльності публічних установ (за матеріалами Київської обласної ради): Магістерська робота: (281 «Публічне управління та адміністрування») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра публічного управління, адміністрування та міжнародної економіки; Наук. кер.: В.І. Панасюк. - Біла Церква, 2023. - 98 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено теоретичні засади впровадження маркетингу у публічному управлінні, проведено аналіз застосування публічного маркетингу в діяльності Київської обласної Ради, виявлено напрями удосконалення застосування публічного маркетингу в діяльності публічних установ. Виявлено проблематику інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності обласної Ради, оприлюднення на офіційному вебсайті обласної Ради проєктів рішень обласної Ради, рішень обласної Ради, розпоряджень голови обласної Ради, інших документів і матеріалів, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, підготовки і поширення інформаційних матеріалів про діяльність обласної Ради на офіційному веб-сайті обласної Ради.
Опис: The basic concepts of the work are the theoretical foundations of the implementation of marketing in public administration, analyzes the use of public marketing in the activities of the Kyiv Regional Council, and identifies directions for improving the use of public marketing in the activities of public institutions. The problems of information and analytical support for the activities of the regional council, publication on the official website of the regional council of projects of decisions of the regional council, decisions of the regional council, orders of the chairman of the regional council, other documents and materials that are subject to publication in the form of open data, preparation and distribution of information materials about the activities were identified of the Regional Council on the official website of the Regional Council.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10908
УДК: 351.77
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
281_Д_Hrehul Iryna Georgiivna.pdf340,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.