Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10897
Назва: Обоснование температуры нагрева дизельного биотоплива перед впрыском в дизельный двигателя внутреннего сгорания
Інші назви: Обґрунтування температури нагріву дизельного біопалива перед впорскуванням у дизельний двигун внутрішнього згоряння
Substantiation heating temperature prior to injection of biodiesel in diesel internal combustion engine
Автори: Чуба, Вячеслав Владимирович
Чуба, В'ячеслав Володимирович
Chuba, Viacheslav
Ключові слова: Дизельное биотопливо;біодизель;biodiesel fuel;нагрев топлива;нагрів палива;heating;удельный расход топлива;питома витрата палива;fuel consumption
Дата публікації: 2015
Видавництво: MOTROL
Бібліографічний опис: Чуба В.В. Обоснование температуры нагрева дизельного биотоплива перед впрыском в дизельный двигателя внутреннего сгорания. // MOTROL. Commission of motorization and energetics in agriculture. – 2015. – Vol. 17, № 3. – С. 329-334
Короткий огляд (реферат): Обосновано эффективную температуру нагрева дизельного биотоплива перед его впрыском в цилиндр дизельного двигателя внутреннего сгорания на основе минимизации его удельного расходе топлива при различной загрузке. Для проверки адекватности полученных результатов выполнена проверка низшей теплотворной способности дизельного топлива и дизельного биотоплива, путем сжигания образцов топлива, которое использовалось во время проведения экспериментов в калориметрической бомбе. Исследования показали, что низшая теплотворная способность дизельного биотоплива меньше на 8,25 %, чем у дизельного топлива, что подтверждает адекватность полученных данных при проведении производственных испытаний работы трактора КИЙ-14102. В результате проведенных исследования установлено, что нагрев дизельного биотоплива перед впрыском топлива в двигатель внутреннего сгорания целесообразно осуществлять в температурном диапазоне от 115 °С до 120 °С. Проведенные производственные испытания работы подтверждают эффективность применения полученного температурного диапазона нагрева дизельного биотоплива перед впрыском в цилиндр двигателя. Обґрунтовано ефективну температуру нагрівання дизельного біопалива перед його впорскуванням у циліндр дизельного двигуна внутрішнього згоряння на основі мінімізації його питомої витрати палива за різного завантаження. Для перевірки адекватності отриманих результатів виконано перевірку найнижчої теплотворної здатності дизельного пального та дизельного біопалива, шляхом спалювання зразків палива, яке використовувалося під час проведення експериментів у калориметричній бомбі. Дослідження показали, що нижча теплотворна здатність дизельного біопалива менша на 8,25 %, ніж у дизельного пального, що підтверджує адекватність отриманих даних під час проведення виробничих випробувань роботи трактора КИЙ-14102. У результаті проведених дослідження встановлено, що нагрівання дизельного біопалива перед уприскуванням палива в двигун внутрішнього згоряння доцільно здійснювати в температурному діапазоні від 115 °С до 120 °С. Проведені виробничі випробування роботи підтверджують ефективність застосування отриманого температурного діапазону нагріву дизельного біопалива перед уприскуванням у циліндр двигуна. It is proved the effective temperature of heating of diesel biofuel before its injection in the cylinder of a diesel internal combustion engine on the basis of minimization its specific fuel consumption at various loading. For check of adequacy of the received results check of the lowest calorific ability of diesel fuel and diesel biofuel, by burning of samples of fuel which was used during experiments in a calorimetric bomb is executed. Researches showed that the lowest calorific ability of diesel biofuel is 8,25% less, than at diesel fuel that confirms adequacy of the obtained data when carrying out production tests of work of the KIY-14102 tractor. As a result of carried out researches it is established that it is expedient to carry out heating of diesel biofuel before injection of fuel in an internal combustion engine in the temperature range from 115 °C to 120 °C. The carried-out production tests of work confirm efficiency of use of the received temperature range of heating of diesel biofuel before injection in the engine cylinder.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10897
ISSN: 1730-8658
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.