Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКухарець, Савелій Миколайович-
dc.contributor.authorKukharets, Savelii-
dc.contributor.authorЧуба, В'ячеслав Володимирович-
dc.contributor.authorChuba-
dc.contributor.authorЗубко, Владислав Миколайович-
dc.contributor.authorZubko, Vladislav-
dc.date.accessioned2024-04-03T08:14:05Z-
dc.date.available2024-04-03T08:14:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКухарець С. М., Чуба В.В., Зубко В. М. Удосконалення математичної моделі деформування та розподілення осьового навантаження сучасної агротехнологічної шини // Науковий вісник НУБіП України. Серія: техніка та енергетика АПК. –2018. – Вип. 282. – С. 268–278.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10797-
dc.descriptionDuring the operation of machine-tractor units, the contact between the wheel and the ground occurs. When interaction is observed deformation and compaction of soil, which negatively affects the change in its structure. In order to reduce the negative impact on the soil, it is necessary to determine the optimal structural arameters of the wheel propulsion of machine-tractor aggregates. The article deals with the interaction with the wheel of the wheel propulsion and the existing models of interaction of the wheel with the bearing surface, depending on the parameters of the modern agrotechnological bus. An analysis of the existing models of the interaction of the wheel with the support surface was performed to determine the dependence of the contact area of the wheel on its geometric and structural parameters, such as geometric deflection, radius, diameter and pressure in the tire. The experimental analysis of the contact points of the modern agrotechnological tire was performed. On the basis of analysis of the prints of the modern agrotechnological tire and existing models of interaction of the wheel with the bearing surface, perfection of the mathematical model of interaction of the wheel with the soil was performed. An improved mathematical model allows determining the area of the contact spot depending on the properties of the agrotechnological bus, the pressure in it, and allows you to determine the distributed load on the elemental part of the bearing surface. The obtained results allow to carry out athematical modeling of the distribution of normal stresses in the soil, depending on the mass indices of the machine-tractor unit, the structural and technological properties of the tire, is used. Application of the obtained mathematical model in combination with the model of crush and destruction of the fertile soil layer will allow us to select the type of tires and the required working pressure to minimize the harmful effects on the soil.uk_UA
dc.description.abstractПід час роботи машинно-тракторних агрегатів відбувається контактна взаємодії колеса з ґрунтом. При взаємодії спостерігається деформування та ущільнення ґрунту, що негативно впливає на зміну його структури. Для зменшення негативного впливу на ґрунт необхідно визначати оптимальні конструкційні параметри колісних рушіїв машинно-тракторних агрегатів. В статті розглянуто взаємодію із ґрунтом колісного рушія та існуючі моделі взаємодії колеса з опорною поверхнею в залежності від параметрів сучасної агротехнологічної шини. Виконано аналіз існуючих моделей взаємодії колеса із опорною поверхнею, з метою визначення залежності площі контакту колеса від його геометричних та конструкційних параметрів, таких як геометричний прогин, радіус, діаметр а також тиск у шині. Виконано експериментальний аналіз плям контакту сучасної агротехнологічної шини. На основі аналізу відбитків сучасної агротехнологічної шини та існуючих моделей взаємодії колеса з опорною поверхнею, виконано удосконалення математичної моделі взаємодії колеса з ґрунтом. Удосконалена математична модель дозволяє визначати площу плями контакту в залежності від властивостей агротехнологічної шини, тиску в ній та дозволяєвизначити розподілене навантаження на елементарну частину опорної поверхні. Отримані результати дозволяють виконувати математичне моделювання розподілу нормальних напружень в ґрунті в залежності від масових показників машинно–тракторного агрегату, конструкційних та технологічних властивостей шини, що застосовується. Застосування отриманої атематичної моделі в поєднанні з моделлю зминанням та руйнування родючого шару ґрунту, дозволить виконувати вибір типу шин та необхідного робочого тиску для мінімізації завдавання шкідливого впливу на ґрунт.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectколісні рушіїuk_UA
dc.subjectwheel propulsionuk_UA
dc.subjectмашинно-тракторний агрегатuk_UA
dc.subjectmachine-tractor unituk_UA
dc.subjectнормальні напруженняuk_UA
dc.subjectnormal voltagesuk_UA
dc.subjectпляма контактуuk_UA
dc.subjectcontact spotuk_UA
dc.subjectопорна поверхняuk_UA
dc.subjectbearing surfaceuk_UA
dc.subjectтиск шиниuk_UA
dc.subjecttire pressureuk_UA
dc.titleУдосконалення математичної моделі деформування та розподілення осьового навантаження сучасної агротехнологічної шиниuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of mathematical model of deformation and distribution of the axial load of modern agrotechnological tireuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc629.113uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДОСКОНАЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ ДЕФОРМУВАННЯ.pdf695,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.