Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолуб, Геннадій Анатолійович-
dc.contributor.authorGolub, Gennadii-
dc.contributor.authorТрегуб, Микола Іларіонович-
dc.contributor.authorTregub, Mykola-
dc.contributor.authorЧуба, В'ячеслав Володимирович-
dc.contributor.authorChuba, Viacheslav-
dc.contributor.authorПавленко, Максим Юрійович-
dc.contributor.authorPavlenko, Maxim-
dc.date.accessioned2024-03-31T14:30:22Z-
dc.date.available2024-03-31T14:30:22Z-
dc.date.issued2018-03-12-
dc.identifier.citationСистема нагріву палива для дизельного двигуна внутрішнього згорання: патент на винахід № 116375 / Г.А. Голуб, М.І. Трегуб, В.В. Чуба, М.Ю. Павленко. – заяв. 03.12.2015. - опубл. 12.03.2018, бюл. № 5. - 5 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10721-
dc.descriptionA fuel heating system for a diesel internal combustion engine, comprising a fuel tank, a heat exchanger for preheating the fuel at the expense of heat from the engine coolant, a coarse filter, a suction line, a booster pump, a fine filter, a high-pressure pump, high-pressure fuel lines, a heating chamber, engine injectors, a unit for measuring fuel consumption and engine speed, characterized in that a bypass valve is installed in the exhaust manifold of the internal combustion engineuk_UA
dc.description.abstractСистема нагріву палива для дизельного двигуна внутрішнього згорання, яка включає паливний бак, теплообмінник для попереднього нагріву палива за рахунок тепла охолоджувальної рідини двигуна, фільтр грубої очистки, всмоктувальну лінію, підкачувальний насос, фільтр тонкого очищення, насос високого тиску, паливопроводи високого тиску, нагрівальну камеру, форсунки двигуна, блок вимірювання витрати палива та обертів двигуна внутрішнього згорання, яка відрізняється тим, що у випускному колекторі двигуна внутрішнього згорання встановлено перепускну заслінку, яка забезпечує перерозподіл потоку вихлопних газів між нагрівальною камерою та випускним колектором двигуна внутрішнього згорання без зміни гідравлічного опору випускного колектора, при цьому положення перепускної заслінки визначається блоком вимірювання витрати палива та обертів двигуна внутрішнього згорання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСистема нагріву паливаuk_UA
dc.subjectfuel heating systemuk_UA
dc.subjectдизельний двигун внутрішнього згоранняuk_UA
dc.subjectdiesel internal combustion engineuk_UA
dc.subjectпаливний бакuk_UA
dc.subjectfuel tankuk_UA
dc.subjectтеплообмінникuk_UA
dc.subjectheat exchangeruk_UA
dc.subjectгідравлічний опірuk_UA
dc.subjecthydraulic resistanceuk_UA
dc.titleСистема нагріву палива для дизельного двигуна внутрішнього згоранняuk_UA
dc.title.alternativeFuel heating system for a diesel internal combustion engineuk_UA
dc.typeПатентuk_UA
dc.identifier.udc621.43.041.6uk_UA
Розташовується у зібраннях:Інші публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Патент 116375.pdf188,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.