Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10721
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Голуб, Геннадій Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Golub, Gennadii | - |
dc.contributor.author | Трегуб, Микола Іларіонович | - |
dc.contributor.author | Tregub, Mykola | - |
dc.contributor.author | Чуба, В'ячеслав Володимирович | - |
dc.contributor.author | Chuba, Viacheslav | - |
dc.contributor.author | Павленко, Максим Юрійович | - |
dc.contributor.author | Pavlenko, Maxim | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-31T14:30:22Z | - |
dc.date.available | 2024-03-31T14:30:22Z | - |
dc.date.issued | 2018-03-12 | - |
dc.identifier.citation | Система нагріву палива для дизельного двигуна внутрішнього згорання: патент на винахід № 116375 / Г.А. Голуб, М.І. Трегуб, В.В. Чуба, М.Ю. Павленко. – заяв. 03.12.2015. - опубл. 12.03.2018, бюл. № 5. - 5 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10721 | - |
dc.description | A fuel heating system for a diesel internal combustion engine, comprising a fuel tank, a heat exchanger for preheating the fuel at the expense of heat from the engine coolant, a coarse filter, a suction line, a booster pump, a fine filter, a high-pressure pump, high-pressure fuel lines, a heating chamber, engine injectors, a unit for measuring fuel consumption and engine speed, characterized in that a bypass valve is installed in the exhaust manifold of the internal combustion engine | uk_UA |
dc.description.abstract | Система нагріву палива для дизельного двигуна внутрішнього згорання, яка включає паливний бак, теплообмінник для попереднього нагріву палива за рахунок тепла охолоджувальної рідини двигуна, фільтр грубої очистки, всмоктувальну лінію, підкачувальний насос, фільтр тонкого очищення, насос високого тиску, паливопроводи високого тиску, нагрівальну камеру, форсунки двигуна, блок вимірювання витрати палива та обертів двигуна внутрішнього згорання, яка відрізняється тим, що у випускному колекторі двигуна внутрішнього згорання встановлено перепускну заслінку, яка забезпечує перерозподіл потоку вихлопних газів між нагрівальною камерою та випускним колектором двигуна внутрішнього згорання без зміни гідравлічного опору випускного колектора, при цьому положення перепускної заслінки визначається блоком вимірювання витрати палива та обертів двигуна внутрішнього згорання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | Система нагріву палива | uk_UA |
dc.subject | fuel heating system | uk_UA |
dc.subject | дизельний двигун внутрішнього згорання | uk_UA |
dc.subject | diesel internal combustion engine | uk_UA |
dc.subject | паливний бак | uk_UA |
dc.subject | fuel tank | uk_UA |
dc.subject | теплообмінник | uk_UA |
dc.subject | heat exchanger | uk_UA |
dc.subject | гідравлічний опір | uk_UA |
dc.subject | hydraulic resistance | uk_UA |
dc.title | Система нагріву палива для дизельного двигуна внутрішнього згорання | uk_UA |
dc.title.alternative | Fuel heating system for a diesel internal combustion engine | uk_UA |
dc.type | Патент | uk_UA |
dc.identifier.udc | 621.43.041.6 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інші публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Патент 116375.pdf | 188,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.