Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10604
Назва: Удосконалення інформаційно-комунікаційних механізмів формування позитивного іміджу органів публічної влади в Україні
Інші назви: Improvement of information and communication mechanisms for the formation of a positive image of public authorities in Ukraine
Автори: Слободянюк, Вадим Валерійович
Slobodianiuk, Vadym
Ключові слова: публічне управління, позитивний імідж, комунікація, механізми державного управління, інформаційно-комунікаційні механізми, засоби масової інформації, ІТ-технології, публічні відносини;public administration, positive image, communication, state administration mechanisms, information and communication mechanisms, mass media, IT technologies, public relations
Дата публікації: 2023
Видавництво: БНАУ
Бібліографічний опис: Слободянюк В. В. Удосконалення інформаційно-комунікаційних механізмів формування позитивного іміджу органів публічної влади в Україні : кваліфікаційна робота магістра; спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / БНАУ; кер.Т.В. Сокольська. - Біла Церква, 2023. - 81 с.
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоpетико-методологічні засади інформаційно-комунікаційних механізмів формування позитивного іміджу органів публічної влади, зокрема, поняття комунікацій та комунікативної культури державного службовця: понятійно-категорійна сутність та їх вплив на органи публічної влади. Оцінено стан та тенденції соціально-економічного розвитку Червонослобідської сільської територіальної громади; проаналізовано інформаційно-комунікаційні механізми формування позитивного іміджу органів влади, проведено Swot-аналіз як підґрунтя сценаріїв стратегічного розвитку громади на засадах лідерства; оцінено імідж органів місцевого самоврядування в громаді. Обґрунтовано шляхи посилення позитивного іміджу органів публічної влади: механізми та інструменти удосконалення. Використано методичні підходи, методи. У кваліфікаційній pоботі магістpа застосовані загальнонаукові і спеціальні методи дослідження, зокрема: діалектичний метод пізнання (для визначення сутності поняття комунікацій та комунікаційної культури в публічному управлінні та їх особливості в територіальних громадах); логічний (для обґрунтування механізмів та інструментів удосконалення іміджу органів місцевого самоврядування досліджуваної громади); системний аналіз (для дослідження складових комунікативної культури державного службовця, соціально-економічного розвитку громад з метою виявлення його чинників, що на нього впливають); порівняльний аналіз (для співставлення ефективності публічного управління різних громад, як в Україні, так і зарубіжних країнах); статистичні (для вироблення сценаріїв стратегічного бачення соціально-економічного розвитку громади); абстрактно-логічний (для теоретичних узагальнень і формулювання висновків дослідження); тощо. Виявлено, що комунікації у публічному управлінні є регулюючим і координуючим механізмом у взаємовідносинах держави і суспільства, забезпечуючи стабільність та ефективність їх функціонування в цілому. Комунікативна культура є однією із складових загальної культури державного службовця, оскільки займає провідне місце в загальнокультурному і професійному становленні особистості. Вона являє собою сукупність елементів, що регулюють комунікативну діяльність і формуються, функціонують та розвиваються через взаємодію суб’єктів та індивіда і визначається як система знань, норм, цінностей і зразків поведінки, прийнятих в суспільстві, вміння органічно, природно й невимушено реалізувати їх у діловому й емоційному спілкуванні. Зроблено висновок, що запровадження європейської моделі суспільних відносин потребує невідкладної зміни системи публічного управління, переходу від політики інформування до публічної комунікації. Сучасні інформаційні технології й розвиток засобів комунікації створюють великі можливості для покращення інформаційного забезпечення та просування ідей державної політики. Виникає можливість багатостороннього інформаційного взаємообміну, в якому відбувається зближення або злиття функцій, каналів, засобів, форм та типів відносин між учасниками комунікації. Широкомасштабна війна в Україні загострила проблеми і ризики, що постали перед Червонослобідською ОТГ, і водночас, надала її керівництву і мешканцям широкі можливості. Вирішення посталих перед громадою проблем значною мірою залежить від іміджу як керівника так і керівництва громади, їх компетентності і авторитету. Позитивний імідж органів влади існує там, де існує громадянське суспільство, яке вільне від диктату політичної влади; де влада зважає на позицію суспільства і турбується про свою репутацію та імідж країни. В якості рекомендації пропонуємо використовуючи лідерський потенціал голови громади та громадського активу сприяти перетворенню Червонослобідської громади на громаду ініціативних, економічно активних людей. Це означає, що мають бути змінені існуючі стереотипи поведінки і місцева влада повинна об’єднати свої зусилля з представниками ділових кіл та населення задля формування території комфортного і безпечного проживання. Таке можливе при залученні мешканців громади до участі в прийнятті управлінських рішень. Одержані результати можуть бути використані при формуванні освітніх програм з підготовки фахівців публічного управління та адміністрування.
Опис: It has been investigated the theoretical and methodological foundations of information and communication mechanisms for the formation of a positive image of public authorities, in particular, the concept of communications and the communicative culture of a civil servant: conceptual and categorical essence and their influence on public authorities. The state and trends of socio-economic development of the Chervonoslobydska rural territorial community were assessed; information and communication mechanisms for the formation of a positive image of authorities were analyzed, a SWOT analysis was conducted as a basis for scenarios of strategic community development based on leadership; the image of local self-government bodies in the community was assessed. Ways to strengthen the positive image of public authorities are substantiated: improvement mechanisms and tools. It has been used methodical approaches, methods. General scientific and special research methods are applied in the master's degree qualification, in particular: the dialectical method of cognition (to determine the essence of the concept of communications and communication culture in public administration and their features in territorial communities); logical (to substantiate mechanisms and tools for improving the image of local self-government bodies of the studied community); system analysis (to study the components of the communication culture of a civil servant, socio-economic development of communities in order to identify its factors that influence it); comparative analysis (to compare the effectiveness of public administration of different communities, both in Ukraine and in foreign countries); statistical (for the development of scenarios of a strategic vision of the socio-economic development of the community); abstract-logical (for theoretical generalizations and formulation of research conclusions); etc. It was revealed that communications in public administration is a regulatory and coordinating mechanism in the relationship between the state and society, ensuring the stability and efficiency of their functioning as a whole. Communicative culture is one of the components of the general culture of a civil servant, as it occupies a leading place in the general cultural and professional formation of an individual. It is a set of elements that regulate communicative activity and are formed, function and develop through the interaction of subjects and an individual and is defined as a system of knowledge, norms, values and patterns of behavior accepted in society, the ability to organically, naturally and casually implement them in business and emotional communication. It has been concluded that the introduction of the European model of public relations requires an urgent change of the public management system, a transition from information policy to public communication. Modern information technologies and the development of communication tools create great opportunities for improving information provision and promoting state policy ideas. The possibility of multilateral information exchange arises, in which functions, channels, means, forms and types of relations between communication participants converge or merge. The large-scale war in Ukraine exacerbated the problems and risks faced by the Chervonoslobidska community, and at the same time, provided its leadership and residents with ample opportunities. Solving the problems faced by the community largely depends on the image of both the leader and the leadership of the community, their competence and authority. A positive image of authorities exists where there is a civil society that is free from the dictates of political power; where the government takes into account the position of society and is concerned about its reputation and the image of the country. As a recommendation, we suggest using the leadership potential of the head of the community and a public asset to contribute to the transformation of the Chervonoslobidska community into a community of proactive, economically active people. This means that the existing stereotypes of behavior must be changed and local authorities must join their efforts with representatives of business circles and the population in order to create a comfortable and safe living area. This is possible when community residents are involved in making management decisions. The results can be used in the formation of educational programs for the training of specialists in public management and administration.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10604
УДК: УДК 351
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сободянюк (1) (1).pdf491,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.