Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10574
Назва: Державна політика управління фізичною культурою та спортом: регіональний аспект (за матеріалами Білоцерківської громади)
Інші назви: State policy of physical culture and sports management: regional aspect (based on the materials of the Bila Tserkva community)
Автори: Поліщук, Андрій Вікторович
Polishchuk, Vandrii
Ключові слова: Ключові слова: державне управління, фізична культура та спорт, бюджет, стратегія, державно-приватне партнерство, фінансове та матеріально-технічне забезпечення;Keywords: public administration, physical culture and sports, budget, strategy, public-private partnership, financial and material support
Дата публікації: 2023
Видавництво: БНАУ
Бібліографічний опис: Поліщук А.В. Державна політика управління фізичною культурою та спортом: регіональний аспект (за матеріалами Білоцерківської громади): Кваліфікаційна робота магістра, спец. 281 "Публічне управління та адміністрування"; кер. Т.В. Сокольська. - Біла Церква: БНАУ, 2023. - 95 с.
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоpетико-методологічні засади державного управління фізичною культурою та спортом, зокрема, понятійно-категоріальний апарат організації і управління фізичною культурою та спортом, сутність державного управління, його природу, еволюцію моделей та специфіку у сфері фізичної культури та спорту; оцінено сучасний стан сфери фізичної культури та спорту в Україні, інституційний базис та проаналізовано державну політику щодо розвитку фізичної культури та спорту в Україні та Білоцерківській громаді, вивчено досвід державного управління фізичною культурою та спортом в ЄС: кращі практики для України Використано методичні підходи, методи загальнонаукові і спеціальні, зокрема: діалектичний метод пізнання (для визначення ролі і місця фізкультури і спорту в державному управлінні); аналізу, синтезу, узагальнення при дослідженні та формуванні основних дефініцій державного управління; діалектичний метод, що дав змогу розкрити предмет дослідження системно, у динаміці, взаємозв’язку його структурних складників; методи індукції, дедукції та аналогії, за допомогою яких було вивчено сутність, співвідношення та обґрунтованість традиційних і концептуальних підходів щодо інструментів і механізмів державного управління фізкультурою і спортом; статистичний аналіз – для ідентифікації кількісних показників даного дослідження; графічний – для наочного подання матеріалу кваліфікаційної роботи, абстрактно-логічний (для теоретичних узагальнень і формулювання висновків дослідження); тощо. Виявлено, що чинна система державного управління фізичною культурою і спортом є недосконалою і містить у собі як позитивні, так і проблемні елементи, які залежно від власного характеру можуть або стимулювати, або перешкоджати її функціонуванню. Починаючи з 2008 року Україна поступово втрачає свої позиції у світовому спортивному русі. Серед головних проблем галузі доцільно визначити недостатній рівень фінансування, що визначається залишковим принципом фінансування фізичної культури та спорту, незважаючи на пріоритетність у системі суспільного розвитку. Причиною такої ситуації є розгляд можливостей фінансування галузі лише за рахунок видатків бюджетів різних рівнів, а не через налагодження ефективної системи залучення інвестицій шляхом координації зусиль публічного, приватного та громадського сектору. Зроблено висновок, що найбільш актуальним є питання фінансового та матеріально-технічного забезпечення спортивної сфери, рівень якого не забезпечений уніфіковано державою залежно від кількісних та якісних показників, а залежить від спроможності місцевих бюджетів та настроїв місцевих керівників і депутатів. З метою зменшення бюджетного навантаження та залучення додаткових ресурсів для створення ринку послуг та підвищення ефективності реалізації різноманітних фізкультурно-спортивних проектів, створення відповідної інфраструктури на першому етапі має стати розробка комплексної національної стратегії щодо формування і забезпечення стабільного розвитку науково-технологічних інновацій на ринку послуг фізичної культури і спорту. Стратегія державної політики має бути спрямована на економічний ефект для суспільства від державно-приватного партнерства, оскільки у результаті одержуються якісні товари і послуги при зменшенні витрат державного бюджету. Взаємодія державних і недержавних інституцій у сфері фізичної культури і спорту сприяють розвитку адаптивних механізмів регулювання, ринкових відносин, державно-приватного партнерства, нових видів організації суб’єктів діяльності. Одержані результати можуть бути використані при розробці стратегії розвитку фізкультури і спорту в Україні та формуванні держаного, регіонального і місцевих бюджетів.
Опис: It has been investigated the theoretical and methodological principles of state management of physical culture and sports, in particular, the conceptual and categorical apparatus of the organization and management of physical culture and sports, the essence of state management, its nature, the evolution of models and specifics in the field of physical culture and sports, have been studied; assessed the current state of the field of physical culture and sports in Ukraine, the institutional basis and analyzed the state policy regarding the development of physical culture and sports in Ukraine and the Bila Tserkva community, studied the experience of state management of physical culture and sports in the EU: best practices for Ukraine. It has been used methodical approaches, methods general scientific and special, in particular: dialectical method of cognition (to determine the role and place of physical education and sports in public administration); analysis, synthesis, generalization during research and formation of the main definitions of public administration; the dialectical method, which made it possible to reveal the subject of research systematically, in dynamics, the interrelationship of its structural components; methods of induction, deduction and analogy, with the help of which the essence, correlation and validity of traditional and conceptual approaches to the tools and mechanisms of state management of physical education and sports were studied; statistical analysis - to identify the quantitative indicators of this study; graphic - for a visual presentation of the material of the qualification work, abstract and logical (for theoretical generalizations and formulation of research conclusions); etc. It was revealed that the current system of state management of physical culture and sports is imperfect and contains both positive and problematic elements that, depending on their nature, can either stimulate or hinder its functioning. Since 2008, Ukraine has been gradually losing its position in the world sports movement. Among the main problems of the industry, it is appropriate to identify the insufficient level of funding, which is determined by the residual principle of funding physical culture and sports, despite the priority in the system of social development. The reason for this situation is considering the possibilities of financing the industry only at the expense of budgets of different levels, and not through the establishment of an effective system of investment attraction by coordinating the efforts of the public, private and public sectors It has been concluded that the issue of financial and logistical support of the sports sphere is the most urgent, the level of which is not provided uniformly by the state depending on quantitative and qualitative indicators, but depends on the capacity of local budgets and the attitudes of local leaders and deputies. In order to reduce the budget burden and attract additional resources to create a service market and increase the effectiveness of the implementation of various physical culture and sports projects, the creation of appropriate infrastructure at the first stage should be the development of a comprehensive national strategy for the formation and provision of stable development of scientific and technological innovations in the market of physical culture services and sports. The strategy of the state policy should be aimed at the economic effect for society from the public-private partnership, because as a result, high-quality goods and services are obtained while reducing the costs of the state budget. The interaction of state and non-state institutions in the field of physical culture and sports contributes to the development of adaptive mechanisms of regulation, market relations, public-private partnership, and new types of organization of business entities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10574
УДК: УДК 796.6:351(045)
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поліщук (1).pdf452,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.