Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10233
Назва: Труднощі в організації дистанційного навчання з іноземної мови за професійним спрямуванням в сучасних реаліях освіти України
Інші назви: Difficulties in the organization of distance learning of a foreign language in a professional direction in the modern realities of education in Ukraine
Автори: Зелінська, Віта Анатоліївна
Zelinska, Vita
Ключові слова: дистанційне навчання;distance education;освіта;education;іноземна мова;Foreign Language
Дата публікації: 3-лис-2023
Видавництво: Західноукраїнський національний університет Навчально-науковий інститут міжнародних відносин ім. Б. Д. Гаврилишина
Бібліографічний опис: Зелінська В. А. Труднощі в організації дистанційного навчання з іноземної мови за професійним спрямуванням в сучасних реаліях освіти України / В. А. Зелінська // Новітня парадигма сучасної лінгвістики, іншомовної комунікації та методики : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (ЗУНУ, 3 листопада 2023 р.). – Тернопіль, 2023. – С. 51-53.
Короткий огляд (реферат): Питання цифрового (дистанційного та онлайн) навчання вже давно досліджуються як українськими так і зарубіжними науковцями. Сьогодні це одна з провідних тенденцій світу в освіті, адже особливістю дистанційного навчання є його доступність. Цифрові освітні технології у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням використовуються у навчальному процесі для: мотивації та стимулювання студентів в опануванні мови; доповнення в навчальний процес опанування іноземної мови легкості і доступності в управлінні та моніторингу досягнень студентів; інтерактивності в опануванні іноземною мовою; обміну досвідом.
Опис: Issues of digital (distance and online) education have long been studied by both Ukrainian and foreign scientists. Today, this is one of the world's leading trends in education, because distance learning is characterized by its accessibility. Digital educational technologies in the teaching of a foreign language in a professional direction are used in the educational process to: motivate and stimulate students in mastering the language; adding to the educational process of learning a foreign language ease and accessibility in managing and monitoring student achievements; interactivity in learning a foreign language; exchange of experience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10233
УДК: 81’42
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trudnoshchi_v_or.pdf915,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.