Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочеригін, Леонід Юрійович-
dc.contributor.authorKocheryhin, Leonid-
dc.date.accessioned2024-02-16T12:34:21Z-
dc.date.available2024-02-16T12:34:21Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКочеригін Л.Ю. Історичні аспекти індивідуалізації навчання у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / Л.Ю. Кочеригін // Нова педагогічна думка. – Рівне : РОІППО, 2012. – Вип. 4 (72). – 2012. – С. 7–10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10114-
dc.descriptionModern changes and improvements in the education system, which are associated with updating the content, methods and technologies of the organization of the process of general, professional and higher education, are a rather complex and multifaceted phenomenon. One of the important components of this update is the individualization of the learning process, which ensures not only the preservation, but also the development of the individuality of the individual. A special role in the practical implementation of the principles of individualization of education belongs to higher educational institutions of the I-II levels of accreditation.uk_UA
dc.description.abstractСучасні зміни та вдосконалення системи освіти, які пов’язані з оновленням змісту, методик і технологій організації процесу загальної, професійної і вищої освіти, — досить складне та багатогранне явище. Одним із важливих компонентів цього оновлення є індивідуалізація процесу навчання, що забезпечує не лише збереження, а й розвиток індивідуальності особистості. Особлива роль у практичній реалізації принципів індивідуалізації навчання належить вищим навчальним закладам І-ІІ рівнів акредитації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРівне : РОІППОuk_UA
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk_UA
dc.subjectindividualization of educationuk_UA
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA
dc.subjectindividual approachuk_UA
dc.subjectіндивідуальна роботаuk_UA
dc.subjectindividual workuk_UA
dc.subjectземлевпорядкуванняuk_UA
dc.subjectland managementuk_UA
dc.subjectВНЗuk_UA
dc.subjectcollegesuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectlearning processuk_UA
dc.titleІсторичні аспекти індивідуалізації навчання у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитаціїuk_UA
dc.title.alternativeHistorical aspects of individualization of education in higher educational institutions of I-II levels of accreditationuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.147.111(091)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.