Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10093
Назва: Управління маркетинговою комунікацією підприємства в сучасних умовах (за матеріалами ПП «СВІТ ВІКОН»)
Інші назви: Management of marketing communication of the enterprise in modern conditions (based on the materials of PE "SVIT VIKON")
Автори: Печенюк, Наталія Юріївна
Pechenyuk, Nataliya
Ключові слова: маркетингова комунікація, комінукаційна політика, інструменти комунікації, конкурентоспроможність, імідж, цифрові технології;marketing communication, communication policy, communication tools, competitiveness, image, digital technologies
Дата публікації: 2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Печенюк Н. Ю. Управління маркетинговою комунікацією підприємства в сучасних умовах (за матеріалами ПП «СВІТ ВІКОН») : кваліфікаційна робота магістра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: І. М. Паска, професор. Біла Церква, 2023. 77 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерську кваліфікаційну роботу присвячено: розкриттю теоретичних аспектів маркетингових комунікацій підприємства; розгляду комплексу маркетингових комунікацій у формуванні комунікаційної політики підприємства; обґрунтуванню сутності та інструментів комунікаційної політики підприємства; проведенню аналізу господарсько-фінансової діяльності ПП «СВІТ ВІКОН»; оцінці комунікаційної політики ПП «СВІТ ВІКОН»; розробці пропозицій щодо виявлених маркетингових проблем у комунікаційній діяльності ПП «СВІТ ВІКОН» та оцінці ефективності запропонованих заходів.
Опис: The master's qualification work is devoted to: the disclosure of theoretical aspects of marketing communications of the enterprise; consideration of the complex of marketing communications in the formation of the company's communication policy; justification of the essence and tools of the company's communication policy; analysis of economic and financial activity of PE "SVIT VIKON"; evaluation of the communication policy of "SVIT VIKON" PE; the development of proposals regarding identified marketing problems in the communication activities of PE "SVIT VIKON" and the evaluation of the effectiveness of the proposed measures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10093
УДК: 339.138
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Печенюк.pdf458,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.