Перегляд зібрання за групою - Теми pricing policy

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 6 із 6
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Консалтинг - ефективний інструмент організації інноваційної політики підприємницької діяльностіСатир, Лариса Михайлівна; Кепко, Валентина Миколаївна; Стаднік, Леонід Іванович; Satyr, Larysa; Kepko, Valentyna; Stadnik, Leonid
2020Маркетингова цінова політика промислового підприємства (на прикладі ПАТ “Піонтекс”)Линник, Олександра Олександрівна; Linnik, Oleksandra
2018Маркетингові підходи щодо функціонування підприємств яєчного птахівництва УкраїниВарченко, Ольга Миронівна; Varchenko, Olga; Гаврик, Олеся Юріївна; Havryk, Olesya; Хомяк, Наталія Василівна; Khomiak, Natalia
2014Напрями удосконалення механізму державного регулювання ринку цукруАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Iryna
2020Управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств в системі досліджень на ринку молока та молочної продукції (за матеріалами ТДВ «Яготинський маслозавод» м. Яготин, Київська область)Чернецький, Володимир Володимирович; Chernetskyi, Volodymyr
2020Інноваційна цінова політика як елемент консалтингу в системі управління поведінкою споживачівСтаднік, Леонід Іванович; Stadnik, Leonid; Шевченко, Алла Олексіївна; Shevchenko, Alla