Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9989
Назва: Сучасні тенденції розвитку вітчизняного мережевого ритейлу
Інші назви: Modern trends in the development of domestic chain retail
Автори: Друзь, Микола Сергійович
Druz, Mykola
Ключові слова: мережа вітчизняного ритейлу, торгівельна марка, споживацький попит, власні торгові марки, товарний асортимент;domestic retail network, trademark, consumer demand, own brands, product range
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Друзь М.С. Сучасні тенденції розвитку вітчизняного мережевого ритейлу. Молодь – аграрній науці виробництву: Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти (Біла Церква, 14 квітня 2023 р.). Наук. кер.: А.О. Шевченко. С. 51-53.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено сутність мережевого ритейлу, зроблено аналіз сучасного стану і тенденцій розвитку провідних вітчизняних торговельних мереж, зокрема, групи ТОВ « Сільпо – Фуд» та показані особливості функціонування крупноформатних підприємств торгівлі в умовах воєнного стану
Опис: The work examines the essence of network retail, analyzes the current state and development trends of leading domestic retail chains, in particular, the Silpo-Food LLC group, and shows the peculiarities of the functioning of large-scale trade enterprises under martial law.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9989
УДК: 658.8.339.1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.